søger jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
8 svar
2 synes godt om
21. december 2013

debbie19

jeg fik igår min crosstrainer leveret.. en kæmpe kæmpe kasse.. jeg måtte ødelægge kassen fuldstændig for at få den ud derfra... nå men vi valgte så at smide papet ud fordi vi ingen plads havde i stuen og vi skulle jo samle  den.... vi får den så samlet og finder ud af den knirker helt ekstremt meget så vi kan ikke tillade os at bruge den da det er højt hos os og her er meget lyt så er det ekstremt højt for underboen... den burde ikke knirke for den i butikken gjorde ikke og vi kan læse på nettet at den er meget lydløs normalt så må jo være en fejl i den den har kostet 2695 med levering til døren den koster i sig selv 3995 kr normalt når den ikke er på tb.... jeg føler lige jeg har tabt alle de penge og vi har normalt kun 100 kr i måneden til os selv når alt er betalt så kan ikke bare spare op jeg har solgt en masse ting og fået min eneste julegave jeg får i år fra min papfar(1000 kr) som var til min kæreste og jeg så vi kunne købe selv vi valgte jo så at bruge dem på denne her.... men jeg kan jo ikke sende den retur da bilka kræver emballagen .... øv øvøvøv  

nå men glædelig jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

mogms

ring og spørg bilka - forklar dem situationen.
De du køber skal virke om så du har indpakningen stadig eller ej.

Anmeld

21. december 2013

debbie19

mogms skriver:

ring og spørg bilka - forklar dem situationen.
De du køber skal virke om så du har indpakningen stadig eller ej.

okat tak er nemlig ikke så meget inde i det.. har skrevet til kundeservic igår men der stod der kunne gå til den 27 december før jeg fik svar er syg og har ingen stemme overhoved så kan ikke ringe til dem

Anmeld

21. december 2013

Noneother

Først og fremmest. Ring til dem I stedet for mail.

Jeg har meget dårlige erfaringer med at de lover at maile tilbage.

Har selv lige været igennem det, med en defekt kommode.

-og skidt med kassen. Den havde vi heller ikke mere. Bl.a. fordi at den var smadret under fragt.
men de sendte bare en fragtmand med en ny kommode.

Det med kassen er kun hvis du fortryder dit køb. Ikke når det gælder defekte varer.

-og så håber jeg du har mere held med dem end mig.
Her tog de 19 dage og 4 forsøg, før jeg havde en kommode der virkede.

Anmeld

21. december 2013

debbie19

Noneother skriver:

Først og fremmest. Ring til dem I stedet for mail.

Jeg har meget dårlige erfaringer med at de lover at maile tilbage.

Har selv lige været igennem det, med en defekt kommode.

-og skidt med kassen. Den havde vi heller ikke mere. Bl.a. fordi at den var smadret under fragt.
men de sendte bare en fragtmand med en ny kommode.

Det med kassen er kun hvis du fortryder dit køb. Ikke når det gælder defekte varer.

-og så håber jeg du har mere held med dem end mig.
Her tog de 19 dage og 4 forsøg, før jeg havde en kommode der virkede.

jeg er syg og har mistet stemmen har ikke kunne snakke i to dage nu 

Anmeld

21. december 2013

Havre74

debbie19 skriver:

jeg er syg og har mistet stemmen har ikke kunne snakke i to dage nu 

Kan din kæreste ikke ringe ?

Anmeld

21. december 2013

Givesvæk

debbie19 skriver:

jeg fik igår min crosstrainer leveret.. en kæmpe kæmpe kasse.. jeg måtte ødelægge kassen fuldstændig for at få den ud derfra... nå men vi valgte så at smide papet ud fordi vi ingen plads havde i stuen og vi skulle jo samle  den.... vi får den så samlet og finder ud af den knirker helt ekstremt meget så vi kan ikke tillade os at bruge den da det er højt hos os og her er meget lyt så er det ekstremt højt for underboen... den burde ikke knirke for den i butikken gjorde ikke og vi kan læse på nettet at den er meget lydløs normalt så må jo være en fejl i den den har kostet 2695 med levering til døren den koster i sig selv 3995 kr normalt når den ikke er på tb.... jeg føler lige jeg har tabt alle de penge og vi har normalt kun 100 kr i måneden til os selv når alt er betalt så kan ikke bare spare op jeg har solgt en masse ting og fået min eneste julegave jeg får i år fra min papfar(1000 kr) som var til min kæreste og jeg så vi kunne købe selv vi valgte jo så at bruge dem på denne her.... men jeg kan jo ikke sende den retur da bilka kræver emballagen .... øv øvøvøv  

nå men glædelig jul 

Bilka kan kun kræve emballagen hvis du vil have dine penge tilbage - har fortrudt købet.

Vil du derimod ha en ny, skal de levere en ny og tage den "gamle" retur, da der er en fejl på maskinen.

Så længe der er et problem med maskinen, skal Bilka sørger for at få den retur selv og levere en ny.

Hvis det derimod var dig der fortrød købet ect. ville du hæfte for leveringen osv.

Anmeld

21. december 2013

debbie19

Havre74 skriver:

Kan din kæreste ikke ringe ?

er gjordt vi skulle sende dem en mail der går 10 dage inden vi bare for svar  fordi vi ikke har bil og kan køre til den nærmeste bilka med den 

Anmeld

21. december 2013

mogms

debbie19 skriver:

er gjordt vi skulle sende dem en mail der går 10 dage inden vi bare for svar  fordi vi ikke har bil og kan køre til den nærmeste bilka med den 

Møj irreterende, prøv at ringe en gang hver dag. Så blir de trætte af jer og I vil få et svar. Det er skide træls men nogen gange er det nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.