Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Giver han udtryk for smerte? Tænker det måske kunne være vokseværk?
Giver han udtryk for smerte? Tænker det måske kunne være vokseværk?
Hvad har han på? Tænker måske synes han det er træls med den kolde luft på kinderne, så en elefanthue måske kunne hjælpe? Har han tørre kinder? det kan jo også gøre huden følsom.
ellers tænker jeg det er en fase vores har også haft perioder hvor han blev decideret sur over vind og regn selvom han var pakket ind i flyverdragt, vinterstøvler, handsker og elefanthue og sad i klapvogn med kaleche til at give læ. det gik så rimelig hurtigt over fordi vi forklarede ham at sådan er det altså bare, og der sker ikke noget ved det
ellers plejer vi at kunne vende trælse situationer hvis vi finder på noget sjovt netop omkring det han ikke kan lide. Fx vind. Kig på bladende der flyver rundt med vinden og andre ting som ser sjovt ud, og syng en sang om det. "Blæsten kan man ikke få at se" fx. Ved ikk om det virker, men vi kan næsten altid aflede med sang
MyLove E skriver: Når vi er ude i blæsevejr. Der kan bare være en lille bitte vind.Ihh mor det blæser, jeg vil hjem.Siger han..Han er vant til gå ude og vi går meget. Han sidder aldrig i klapvogn. Så jeg ved ikke hvad skal gøre. Det er et maridt går med fortiden...
Når vi er ude i blæsevejr. Der kan bare være en lille bitte vind.Ihh mor det blæser, jeg vil hjem.Siger han..Han er vant til gå ude og vi går meget. Han sidder aldrig i klapvogn. Så jeg ved ikke hvad skal gøre. Det er et maridt går med fortiden...
Har han problemer med ørerne?
emmagirl skriver: Har han problemer med ørerne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128