B&J skriver:
Hej.
jeg ved ikke hvordan dine arbejdsdage ser ud men jeg vil sige du skal sørge for at holde dine fridage.
jeg har altid fri om tirsdag og der presser jeg mig til ikke at lave særlig meget for når jeg ellers tit arbejder 10 timer om dagen det kan kroppen ikke holde til i længden og ind i mellem har jeg weekender dem bruger jeg på at slappe af og nyde min kæreste og vores søn, selv om det er svært dejligt at være på arbejde skal man holde det fri man kan ellers køre hoved bare træt evt. hvis der er en masse der hjemme der skal laves sørg for det bliver gjord løbene så man ikke føler der er så meget til når man har fri...

Ja jeg har ikke særlig meget tid i hverdagen..
Står op kl. 4.15 og gør klar hygger lidt med morgenmad med vores datter og aflevere hende hos farmor fordi jeg ikke selv kan nå at aflevere hende i DP... Er hjemme igen kl. 18 hvor vi spiser og hygger inden hun skal puttes.
Så skal der jo ordnes lidt huslige ting.
Weekenderne er ofte pressede fordi de går med at handle og ordne praktiske ting så ugen kan fungere. Så derfor er tingene enormt struktureret.
Derfor prøver jeg at finde nogle måder til at blive ved at køre på og ikke gå at være sur og træt hele tiden.. For kan man jo egentlig ikke bruge til noget.
Anmeld