Hej i dejlige mennesker..
jeg har sådan brug for hjælp.
Jeg har endelig fundet en mand, som jeg virkelig er glad for. Vi har det hamrende godt sammen og er smask forelsket. Vi har kun kendt hinanden i to mdr, men det er som på film, - kærlighed ved første blik.. Troede vitterligt ikke på, at det kunne ske i virkeligheden..

Nå....vi er begge meget jaloux, men pga mine tidligere forhold, hvor fyrene har været mig utro og jeg slet slet ikke har kunnet stole på dem med flere ting, kan jeg mærke hvordan det rammer mig nu i mit nye, og første, SUNDE forhold. Jeg er SÅ jaloux, at man skulle tro det var løgn. Jeg kan ikke holde det ud!!! Min kæreste er også jaloux, men tror han slapper lidt af i hans egen jalousi, fordi jeg er mere tydelig og har måske reageret først på det..
hvis jeq overser en sms fra en veninde eller ikke får at vide hvem han har snakket i telefon med, går jeg helt ned indeni. Jeg tænker straks alt muligt - fordi sådan har det været i mine to andre forhold. jeg er SÅ ramt af, hvad jeg har oplevet i tidligere forhold, og det er ikke småting!! men jeg vil så gerne slippe det med min nye kæreste og stole på, at han mener, at jeg er hamrende fantastisk for ham. Men hvordan!?!?!
det er ødelæggende for mig, og selvf. Også for ham.
den dag vi mødte hinanden i byen, var han samme dag kommet i skænderi med sin ekskæreste og de var gået fra hinanden, mens jeg havde opdaget min ekskæreste sammen med en anden pige til en koncert. Herefter tog jeg i byen og mødte så min nuværende kæreste (jeg er ellers ALDRIG taget med en hjem).
han var SÅ ramt af det med eksen og har flere gange sagt at han havde noget specielt med hende men, at han nu er overbevist om, at De IKKE skal være sammen.. At han vil mig 110%. Han gør alt for, at få mig "overbevist". min hjerne vil bare ikke fatte det, jeg er så bange for, at han går tilbage til hende.. Men i det hele taget, at han finder en anden...
hvad gør jeg? Har brug for et råd eller flere til, at komme af med min sygelige jalouxi, som selvf. Stammer et sted fra. Men et råd, som ikke bare er, at jeg skal stole på ham, for det kan jeg ikke BARE. jeg mangler noget konkret jeg kan arbejde med.. Please hjælp!!!
Undskyld det lange indlæg, men fuuuuck hvor kan jeg ikke holde til det