Hvad giver jeg dagplejemor i gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. december 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej alle..

Ja nu er det jo sidste dag inden jul, OG jeg tænker at min søns dagplejemor selvfølgelig skal have en gave.

Hun har også givet vores søn en julegave fra hende.

Hun har 3 børn fra alder 8-14 (tror jeg nok) og de elsker jo vores søn og vores søn elsker dem alle og er så glad for dem..

Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give? Har jo aldrig prøvet at give noget før.

KAN DU HJÆLPE

har du en god ide ?

og skal hende 3 børn også have en gave, eller samlet gave?

hjææælp!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Kløver

Her får hun noget min søn har lavet, han har malet på glas til fyrfadslys, og så har han valgt et armbånd hun skulle have. Fandt nogle fine nede ved guldsmeden, nogle forskellige i hvad vi tror er hendes stil, og så valgte min søn ud fra det

Anmeld

20. december 2013

sommerc

Maja84 skriver:

Her får hun noget min søn har lavet, han har malet på glas til fyrfadslys, og så har han valgt et armbånd hun skulle have. Fandt nogle fine nede ved guldsmeden, nogle forskellige i hvad vi tror er hendes stil, og så valgte min søn ud fra det

Vi kan bare ikke nå at lave noget. jeg er mega sent ude (ved det &nbsp er jeg altid med gaver 

men tænkte på at måske købe 2 flasker vin, og nogle æske chokolade ? så får børnene også lidt glæde af det ? 

Men er det en dårlig ide ? 

Anmeld

20. december 2013

Kløver

sommerc skriver:

Vi kan bare ikke nå at lave noget. jeg er mega sent ude (ved det &nbsp er jeg altid med gaver 

men tænkte på at måske købe 2 flasker vin, og nogle æske chokolade ? så får børnene også lidt glæde af det ? 

Men er det en dårlig ide ? 

Slet ikke, kommer dog an på om de drikker vin. Min dagpleje er til kaffe så vidt jeg ved og købte derfor to fine kaffekrus og noget ekstra lækkert kaffe hvis du ved de er til vin er det også lækkert at få så god ide

Anmeld

20. december 2013

sommerc

Maja84 skriver:

Slet ikke, kommer dog an på om de drikker vin. Min dagpleje er til kaffe så vidt jeg ved og købte derfor to fine kaffekrus og noget ekstra lækkert kaffe hvis du ved de er til vin er det også lækkert at få så god ide

Jeg ved faktisk ikke om hun og manden drikker vin ?? er det så dumt ? årh jeg er bare ik god til de gaver

Anmeld

20. december 2013

Kløver

sommerc skriver:

Jeg ved faktisk ikke om hun og manden drikker vin ?? er det så dumt ? årh jeg er bare ik god til de gaver

Hmdu kunne trække et sikkert kort og købe en pose god kaffe og en lækker the, og noget chokolade, så er der lidt for alle

Anmeld

20. december 2013

sommerc

Maja84 skriver:

Hmdu kunne trække et sikkert kort og købe en pose god kaffe og en lækker the, og noget chokolade, så er der lidt for alle

hvad med en æske chokolade og en buket blomster ? kan man det

Anmeld

20. december 2013

De3Guldklumper

sommerc skriver:

Hej alle..

Ja nu er det jo sidste dag inden jul, OG jeg tænker at min søns dagplejemor selvfølgelig skal have en gave.

Hun har også givet vores søn en julegave fra hende.

Hun har 3 børn fra alder 8-14 (tror jeg nok) og de elsker jo vores søn og vores søn elsker dem alle og er så glad for dem..

Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give? Har jo aldrig prøvet at give noget før.

KAN DU HJÆLPE

har du en god ide ?

og skal hende 3 børn også have en gave, eller samlet gave?

hjææælp!!!!!

Hvis du kan finde en trip trap nisse som har dit barns navn så kunne det være en mulighed

Ellers et bio gavekort måske? Hvis du ikke ved om hun er til vin og kaffe kan man jo også lave en kurv med lækre håndklæder, håndhæver osv.

Anmeld

20. december 2013

asff

sommerc skriver:

hvad med en æske chokolade og en buket blomster ? kan man det

Min svigermor er dagplejer, og det ville hun blive super glad for!

Anmeld

20. december 2013

Aabye

Vi giver vores yngste søns dagplejemor en stor æske chokolade..  
Jeg har endnu ikke pejlet mig ind på hvad der kunne glæde hende, da min dreng kun har gået ved hende siden den 1 november.. 

Vores store drengs dagplejemor fik en jule kugle til hendes træ som min dreng selv har lavet, plus en hæklet lille nisse og en dåse med hjemmebagte småkager som min dreng også har lavet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.