Gravid & h1n1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Ox.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1199608.ece

Puha, alle de grumme sygdomme der er efterhånden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg så det godt her i news i morges...

Ikke super fedt, når man er gravid nu og de regner med at den kommer i stor stil ARGH...

Så HVIS man får symptomer, så skal man til lægen MED DET SAMME og have tamiflu halløj...

Anmeld

29. juli 2009

Ox.

Zafir skriver:

Jeg så det godt her i news i morges...

Ikke super fedt, når man er gravid nu og de regner med at den kommer i stor stil ARGH...

Så HVIS man får symptomer, så skal man til lægen MED DET SAMME og have tamiflu halløj...

Ja nemlig, så kan man gå og være nervøs de næste mange måneder for dem der har så lang tid igen, jeg er glad for jeg har termin idag så hun snart er ude, ellers tror jeg det ville ende med jeg rendte til læge hveranden dag!

Håber de finder ud af noget med graviditet og vacciner ...

Anmeld

29. juli 2009

Ox.

Hov, havde ikke lige tænkt på at emnet skulle ligge her  ..

Godt vi har dig Zafir, til at ordne det hehe!

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SussieOx skriver:

Ja nemlig, så kan man gå og være nervøs de næste mange måneder for dem der har så lang tid igen, jeg er glad for jeg har termin idag så hun snart er ude, ellers tror jeg det ville ende med jeg rendte til læge hveranden dag!

Håber de finder ud af noget med graviditet og vacciner ...

Ja, jeg tæntke faktisk også på det idag, da jeg var til lægen. Om man ikke kan vaccinere imod det ... mmm...

Bare heller ikke fedt, når man har børn i børnehave og en hverdag, hvor man ikke kan undgå at møde masser af mennesker. Tror at håndsprit bliver min ven gennem graviditeten... mmm.

(og tak - jeg flytter heller aldrig for at genere )

Anmeld

29. juli 2009

FruPudderkvast

Det er sgu skræmmende at man ikke kan få lov til at nyde en graviditet uden at være nervøs og bekymret

Men hvad er symptomerne?

Anmeld

29. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Saped90 skriver:

Det er sgu skræmmende at man ikke kan få lov til at nyde en graviditet uden at være nervøs og bekymret

Men hvad er symptomerne?

symptomerne er som ved almindelig influenza, feber, smerter i led, tøs hoste osv....

Anmeld

29. juli 2009

MaleneG

Nu er jeg på 3 dagen med min influenza og har ikke haft kontaktet nogen læger, bør jeg så gøre det nu?

Anmeld

29. juli 2009

Ox.

MaleneG skriver:

Nu er jeg på 3 dagen med min influenza og har ikke haft kontaktet nogen læger, bør jeg så gøre det nu?

Jeg vil da sige at det ikke kan skade at blive tjekket, om ikke andet så få lidt ro i sindet

Anmeld

29. juli 2009

Ox.

Zafir skriver:

Ja, jeg tæntke faktisk også på det idag, da jeg var til lægen. Om man ikke kan vaccinere imod det ... mmm...

Bare heller ikke fedt, når man har børn i børnehave og en hverdag, hvor man ikke kan undgå at møde masser af mennesker. Tror at håndsprit bliver min ven gennem graviditeten... mmm.

(og tak - jeg flytter heller aldrig for at genere )

Ja det er godt der findes håndsprit da!
Jeg bor også i et boligblokkvarter hvor der er mange udlændinge, det er nok 90% der er det her, og der er rigtig mange der rejser hjem til deres hjemland i øjeblikket og kommer tilbage igen, så kald mig pyldret, men hver gang jeg har vandret ned med skrald, rørt ved galenderet eller lign, får mine hænder en ordenlig vasketur når jeg kommer op igen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.