Er anonym fordi ja jeg lod mig lokke af en gadesælger for Telmore da han sagde jeg kunne få et abonnement der kostede præcis det som jeg har nu og som var på samme betingelser uden ekstra gebyrer og bindinger, men at jeg fik tre timers ekstra taletid. Det var ikke noget jeg som sådan har brug for da mit nuværende abonnement er fint nok, så det var jo lidt dumt og da jeg så kom hjem sagde kæresten at det var da dumt gjort for nu har du måske bundet dig til noget helt andet end du tror, da han mener at de gadesælgere er dybt utroværdige.
Jeg ringede så til Telmore og annullerede oprettelsen. Det håber jeg i hvert fald man kan regne med de gør, men har selvfølgelig ikke anden sikkerhed for end det som manden i kundeservice sagde at han ville gøre. Men er der nogen af jer der har erfaringer med gadesælgere fra Telmore og kan man regne med at man får det som de siger for man får jo ingen papirer med på det? Kiggede på deres hjemmeside hvor der fremgår anderledes betingelser end dem jeg fik af gadesælgeren, men manden i kundeservice sagde at det var fordi de havde nogle andre tilbud på nettet kontra sælgerne på gadeplan. Og hvis de ikke annulerer min oprettelse kan jeg så stadig fortyde abonnementet inden jeg skal betale for det?
Ja hvor dum kan man være og jeg plejer aldrig at lade mig lokke af noget som helst. 
Anmeld