Telmore erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
8 svar
1 synes godt om
19. december 2013

Anonym trådstarter

Er anonym fordi ja jeg lod mig lokke af en gadesælger for Telmore da han sagde jeg kunne få et abonnement der kostede præcis det som jeg har nu og som var på samme betingelser uden ekstra gebyrer og bindinger, men at jeg fik tre timers ekstra taletid. Det var ikke noget jeg som sådan har brug for da mit nuværende abonnement er fint nok, så det var jo lidt dumt og da jeg så kom hjem sagde kæresten at det var da dumt gjort for nu har du måske bundet dig til noget helt andet end du tror, da han mener at de gadesælgere er dybt utroværdige. 

Jeg ringede så til Telmore og annullerede oprettelsen. Det håber jeg i hvert fald man kan regne med de gør, men har selvfølgelig ikke anden sikkerhed for end det som manden i kundeservice sagde at han ville gøre. Men er der nogen af jer der har erfaringer med gadesælgere fra Telmore og kan man regne med at man får det som de siger for man får jo ingen papirer med på det? Kiggede på deres hjemmeside hvor der fremgår anderledes betingelser end dem jeg fik af gadesælgeren, men manden i kundeservice sagde at det var fordi de havde nogle andre tilbud på nettet kontra sælgerne på gadeplan. Og hvis de ikke annulerer min oprettelse kan jeg så stadig fortyde abonnementet inden jeg skal betale for det?

Ja hvor dum kan man være og jeg plejer aldrig at lade mig lokke af noget som helst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Masig

Er anonym fordi ja jeg lod mig lokke af en gadesælger for Telmore da han sagde jeg kunne få et abonnement der kostede præcis det som jeg har nu og som var på samme betingelser uden ekstra gebyrer og bindinger, men at jeg fik tre timers ekstra taletid. Det var ikke noget jeg som sådan har brug for da mit nuværende abonnement er fint nok, så det var jo lidt dumt og da jeg så kom hjem sagde kæresten at det var da dumt gjort for nu har du måske bundet dig til noget helt andet end du tror, da han mener at de gadesælgere er dybt utroværdige. 

Jeg ringede så til Telmore og annullerede oprettelsen. Det håber jeg i hvert fald man kan regne med de gør, men har selvfølgelig ikke anden sikkerhed for end det som manden i kundeservice sagde at han ville gøre. Men er der nogen af jer der har erfaringer med gadesælgere fra Telmore og kan man regne med at man får det som de siger for man får jo ingen papirer med på det? Kiggede på deres hjemmeside hvor der fremgår anderledes betingelser end dem jeg fik af gadesælgeren, men manden i kundeservice sagde at det var fordi de havde nogle andre tilbud på nettet kontra sælgerne på gadeplan. Og hvis de ikke annulerer min oprettelse kan jeg så stadig fortyde abonnementet inden jeg skal betale for det?

Ja hvor dum kan man være og jeg plejer aldrig at lade mig lokke af noget som helst.

Generelt gælder det ofte at der er andre tilbud/betingelser ved gadesalg eller telemarketing end hvis man selv går ind og tilmelder sig/køber... jeg har Telmore og har haft det i mange år uden problemer, de er fair nok, og et af de førende på markedet, så vil bestemt tro de er til at regne med... Der er vel 14 dages fortrydelsesret som på alt andet tænker jeg...

Vil i øvrigt tro at du får nogle papirer tilsendt eller i det mindste en mail med en bekræftelse, så du har noget på skrift...

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Generelt gælder det ofte at der er andre tilbud/betingelser ved gadesalg eller telemarketing end hvis man selv går ind og tilmelder sig/køber... jeg har Telmore og har haft det i mange år uden problemer, de er fair nok, og et af de førende på markedet, så vil bestemt tro de er til at regne med... Der er vel 14 dages fortrydelsesret som på alt andet tænker jeg...

Vil i øvrigt tro at du får nogle papirer tilsendt eller i det mindste en mail med en bekræftelse, så du har noget på skrift...

Ok ja det tænkte jeg også men min kæreste er bare altid så mistroisk omkring sådanne ting og var en del på nakken af mig over jeg havde gjort det og ja så bliver man jo lidt utryg. Men ja nu må jeg jo bare afvente om oprettelsen er blevet annulleret eller der kommer nyt simkort fra dem. Tak for svaret og dine egne erfaringer.

Anmeld

19. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg har telmore, i en del år efterhånden. Er fint ud tilfreds.. Tror de trækker 128 i måneden og så sms'er jeg gratis og snakker gratis med andre telmore folk, og data og nogle timers gratis snak der kan overføres hvis jeg ikke bruger det

Anmeld

19. december 2013

Noneother

Telmore er det, eller blandt de teleselskaber i DK der har færrest sager i forbrugerklagenævnet.

De har vist i gennemsnit en eller to om året.

Så de skulle nok være til at stole på.

Anmeld

19. december 2013

klmf

Har haft Telmore i 8 år efterhånden og har aldrig haft et eneste klagepunkt. Håber det går ok med at annullere handlen.

Anmeld

19. december 2013

Mi&Mi

Anonym skriver:

Har haft telmore i 10-11 år efterhånden, har ALDRIG haft problemer, ikke en eneste gang. Tror aldrig jeg skifter

Anmeld

19. december 2013

et-ønske

Jeg har haft telmore i 5 år, og har ALDRIG været utilfreds med dem

Anmeld

19. december 2013

morethanperfect

Jeg havde telmore i 8 år , og syns det er et rigtig godt selskab .. Skiftede da jeg skulle ha en ny mobil de ikke havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.