bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. december 2013

firstbaby

øv øv, så blev det vidst ikke denne gang alligevel.  

testede svagt positiv, men indenfor tid tirsdag eftermiddag. (4+4) Og blev selvfølgelig vildt glad for det var lykkedes igen så hurtigt, da det var min første cyklus efter jeg havde en SA.

Testede derefter igen igår om morgenen hvor testen var endnu mindre positiv. Så testede jeg igen om aftenen  hvor testen var bragende NEGATIV. Har taget en test igen i dag som også er helt negativ. (havde sørget for ikke at have været på toilet 4 timer forinden)

Tænker det sikkert er en bio, da jeg ikke kan se nogen anden forklaring på det?  nogen af jer der har prøvet dette? Og hvor lang tid gik der inden i fik mens? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Manna

firstbaby skriver:

testede svagt positiv, men indenfor tid tirsdag eftermiddag. (4+4) Og blev selvfølgelig vildt glad for det var lykkedes igen så hurtigt, da det var min første cyklus efter jeg havde en SA.

Testede derefter igen igår om morgenen hvor testen var endnu mindre positiv. Så testede jeg igen om aftenen  hvor testen var bragende NEGATIV. Har taget en test igen i dag som også er helt negativ. (havde sørget for ikke at have været på toilet 4 timer forinden)

Tænker det sikkert er en bio, da jeg ikke kan se nogen anden forklaring på det?  nogen af jer der har prøvet dette? Og hvor lang tid gik der inden i fik mens? 

mine tests blev svagere i løbet af en uge og så begyndte jeg at bløde - altså en uge over tid. Kraftigere og lidt længere end en alm mens.
Ærgerligt, men i må bare i gang igen

Anmeld

19. december 2013

stjernehimmel

firstbaby skriver:

Har du ku teste negativ siden din SA? Jeg kunne 2 mdr efter stadig teste positiv, uden at være gravid...

Anmeld

20. december 2013

Elgaard73

Hvis du lige har haft en SA, tænker jeg at det måske er en rest HCG fra den, som du har fanget. Men har du testet negativ efter SA'en, kunne det godt lyde som en BIO.

Men jeg har også en veninde, der i den meget tidelige graviditet skiftede mellem negative og positive test's i en uges tid. Og hun har en sund og rask dreng idag.

Prøv at se tiden lidt an, og begynder du ikke at bløde, så test igen om nogle dage/en lille uges tid.

Anmeld

20. december 2013

firstbaby

stjernehimmel skriver:

Har du ku teste negativ siden din SA? Jeg kunne 2 mdr efter stadig teste positiv, uden at være gravid...

ja testede negativ efter SA. Blev også fulgt op med blodprøver som viste at HCG var under 2 allerede to uger efter min SA. så det kan ikke rigtig være det :/ men tak for svar

Anmeld

20. december 2013

firstbaby

Elgaard73 skriver:

Hvis du lige har haft en SA, tænker jeg at det måske er en rest HCG fra den, som du har fanget. Men har du testet negativ efter SA'en, kunne det godt lyde som en BIO.

Men jeg har også en veninde, der i den meget tidelige graviditet skiftede mellem negative og positive test's i en uges tid. Og hun har en sund og rask dreng idag.

Prøv at se tiden lidt an, og begynder du ikke at bløde, så test igen om nogle dage/en lille uges tid.

Det kan det ikke være, da jeg fik taget blodprøver efter min SA. 2 uger efter SA var HCG på under 2. 

Testede negativ onsdag og torsdag men imorges testede jeg så igen meget svag positiv. Ringede derfor til lægen da jeg meget gerne vil have afklaring her inden jul, så har fået taget en blodprøve og så håber jeg, at jeg får svar på mandag 

Der er stadig ingen tegn på mens 

Anmeld

20. december 2013

firstbaby

Manna skriver:

mine tests blev svagere i løbet af en uge og så begyndte jeg at bløde - altså en uge over tid. Kraftigere og lidt længere end en alm mens.
Ærgerligt, men i må bare i gang igen

Tak for svar! det er nok desværre også det, der er ved at ske med mig, men nu må vi se har stadig et meget lille håb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.