newsence skriver:
Hej
Det er sådan at min mand og jeg er lidt uenige om hvorvidt man lige køber en lille ting til dagplejemoren.
Min datter har self. lavet en gave til os men derudover har DP også sendt en lille gave fra hende til min datter med hjem.
Jeg syntes jo godt man lige kan sende en chokolade æske eller sådan noget tilbage. Ved at nogen af de andre forældre har givet en lille ting.
Min mand mener at det behøver vi ikke, da vores datter kun har gået der i 3 måneder.
Hvad med jer ? giver I en lille gave til DP?
Sidste år fik hun ikke, da det kom helt bag på os, at vi fik gaver (vi fik dem sidste dag inden jul og alle børn havde kun været der i 3 måneder, da hun var nystartet, så vi havde ikke noget sammenligningsgrundlag). Jeg gik og havde dårlig samvittighed længe, selvom hun virkede ligeglad (hun er typen der godt kan lide at give).
Hun giver også fødselsdagsgaver til alle børnene og er generelt bare en fantastisk og gavmild person.
I år er vi gået sammen alle forældrene og har købt en fin gave til hende! Hun er verdens bedste dagplejemor og det skal hun i år kunne mærke 
Anmeld