Kranio Sakral Terapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.960 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Pia

Louise fik i går sin første behandling.
Og i følge ham der gav hende terapien/behandlingen , ja så græder hun så meget som hun gør fordi fødslen var så hård og hurtig.
Hun er meget meget spændt fra nakken og ned og samtidig har hun mavekneb.
Alt sammen fordi hendes krop blev stresset under fødslen og slet ikke kunne følge med.
Det er lidt svært og forklare præcis hvad han gjorde, men i kan læse om det på denne hjemmeside, hvis det har interesse.
www.molholt.dk

Hun slappede rigitg godt af under behanlingen i går og tog fint i mod det.
Hun skal have en behandling mere og så mente han at det var nok..

Endnu har vi ikke kunne mærke om det har hjlupet på hende, men det kan også tage et par dagen inden man kan mærke det.
Men vi håber det hjælper på hende..

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

TbCp

Pia skriver:

Louise fik i går sin første behandling.
Og i følge ham der gav hende terapien/behandlingen , ja så græder hun så meget som hun gør fordi fødslen var så hård og hurtig.
Hun er meget meget spændt fra nakken og ned og samtidig har hun mavekneb.
Alt sammen fordi hendes krop blev stresset under fødslen og slet ikke kunne følge med.
Det er lidt svært og forklare præcis hvad han gjorde, men i kan læse om det på denne hjemmeside, hvis det har interesse.
www.molholt.dk

Hun slappede rigitg godt af under behanlingen i går og tog fint i mod det.
Hun skal have en behandling mere og så mente han at det var nok..

Endnu har vi ikke kunne mærke om det har hjlupet på hende, men det kan også tage et par dagen inden man kan mærke det.
Men vi håber det hjælper på hende..

Pia.

Jeg har godt hørt at det skulle være rigtig godt.
Vi gjorde selv brug af zoneterapi da Liva var nogle uger og det hjalp virkelig her.

Anmeld

29. juli 2009

netdaddy

Vi har også brugt kranio sakral terapi da Luka ikke ville dreje hovedet til den ene side (husker ikke hvilken), og det hjalp med det samme. Han fik 3 behandlinger i alt og den sidste behandling løsnede helt op i bækkenet, så han bare blev helt lige i ryggen og kunne dreje hovedet og kroppen til begge sider som det passer ham.

Vi har også brugt zoneterapi pga. problemer med lukkemekanismerne på tarmsystemet, og det gjorde virkelig underværker. Det var kombineret med en enkelt behandling med laserakupunktur, og allerede dagen efter var han meget mere afslappet, kunne sove i mere en 10 minutter ad gangen, og ikke mindst spise det han skulle.

Så vi stoler meget på de alternative behandlingsmuligheder.

Anmeld

29. juli 2009

Cris

Jeg har også hørt fra andre, at kranio sakral skulle være rigtigt godt. Også for os. Jeg må huske det, hvis der er noget i vejen med den lille på vej. Med min første gik jeg til en kiropraktor med mange mange års erfaring med nyfødte (min søn er den 3. generation, som har besøgt hende ) Og der forklarede de mig, at nogle gange har der været noget ved fødsel og derfor har de nogle anspændinger og græder. Nogle gange er rykken blev lidt skæv og mange tror, at de græder pga kolik og faktisk er pga rykkensmerter... Heldigvis var der ikke noget i vejen med min søn, men jeg synes, at det er smart at finde andre muligheder for at se, hvorfor babier er nogle gange stresset eller utilfredse. Det kan ikke kun være kolik, ligesom vi mange gange tænker med det samme.

Godt du har skrivet om det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.