kunne godt bruge et par nye øjne:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

Kløver

Synes jeg kanane et eller andet, men synes det ligner lidt en skyggestreg, prøv igen i morgen tidlig eller om et par dage så burde den blive mere tydelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

asff

Anonym skriver:

Har lige ansøgt om dit venskab, håber det er i orden:-)

Du er godkendt

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg kan godt se en ekstra streg, men den er godt nok svag. Men mon ikke den bliver lidt tydeligere om bare et par dage

Håber virkelig prøver så meget at holde mit lille testmonster væk indtil i morgen tidlig, men hold nu op det er svært

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes jeg kanane et eller andet, men synes det ligner lidt en skyggestreg, prøv igen i morgen tidlig eller om et par dage så burde den blive mere tydelig

Ja er også selv i tvivl, men  finger for det er en positiv streg skal teste igen i morgen. Har været nede og købe valmed da der er flere der taler rosende om dem, og dem jeg havde købt ved apoteket var dårlige syntes jeg

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Du er godkendt

Tak

Anmeld

20. december 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Håber virkelig prøver så meget at holde mit lille testmonster væk indtil i morgen tidlig, men hold nu op det er svært

Det kender jeg alt til, jeg var også et værre testmonster
Men kan fortælle dig at jeg til at starte med også lavede meget meget svage test, og jeg var gravid

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Men kan fortælle dig at jeg til at starte med også lavede meget meget svage test, og jeg var gravid

Det er helt forfærdeligt at man have så meget lyst til at teste hele tiden har købt en clear blue men vil gerne være lidt mere sikker inden jeg bruger den, den er lidt halv pebret

Anmeld

20. december 2013

asff

Anonym skriver:

Det er helt forfærdeligt at man have så meget lyst til at teste hele tiden har købt en clear blue men vil gerne være lidt mere sikker inden jeg bruger den, den er lidt halv pebret

Har du fået testet med valmed?

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Hvor langt henne var du inden du testede positiv? 

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Har du fået testet med valmed?

Ikke endnu. Men er sååååååå spændt det er jo være en da man var lille og skulle pakke gaver op juleaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.