Anonym skriver:
Hej. Jeg har en datter på 12år
og klager også slev over at hun fx. Har vildt svært ved at koncentrere sig, svært ved at høre efter, og huske daglidagsting
Derudover, er hun også en pige fuld af krudt, meget svært ved at sidde stille, og der skal hele tiden ske noget
Har været inde på nettet og læse om ADHD, og jeg syntes virkelig det lyder som det
Hun har også svært ved af følge med, fx i en film, gider ikke se en hel film, springer fra aktivitet, til den næste. Og gider ikke rydde op.
jeg ringede til lægen, og han gav mig et spørgeskema, som vi skal have udfyldt.
tror i hun har ADHD eller kan man godt have det sådan, og stadig være helt normal. 
Skriv meget gerne en kommentar.
Tak
og glædelig jul
jeg er 27, men vil prøve at fortælle lidt om mig, for jeg blev nemlig spurgt om jeg havde ADHD.
Jeg kan ikke holde øjenkontakt i længere tid, kan ikke koncentrer mig om en ting, høre efter kan jeg godt til tider, men spacer ud.. og jeg glemmer ting hele tiden.. lidt er ret nederen.
Jeg kan få gange se en hel film færdig, men skal for det meste lavet noget andet i mens. jeg kan godt sidde stille, men jeg sidder ikke sådan stille, bevæger mig..
Jeg var oppe og snakke med min læge, og hun mener ikke at jeg havde det, da jeg kunne have en samtale(jeg spacede ud meget, koncenterede mig meget om andet i mens. )
Men din datter er 12år og nogen børn husker bare ikke ting, fordi der sker så meget. hvilket er meget normalt. at have krudt i måsen er bare godt.
Men det skader ikke at tage en tur op og snakke med lægen. at google og spørgsskemaer virker ikke, for så kunne jeg have alverdens sygdomme..

jeg kan altid finde ting der passer på mig...