Jeg sidder tit og tager mg selv i at se Rig på rabat på TLC...og lige så tit sidder jeg og tager mig selv i at tænke...JO, du sparer helt sikkert penge, men hold nu kæft noget lort de fylder sig med mad mæssigt. Kan godt se fidusen i at bruge kuponer til at spare penge, især på de daglige ting som toiletpapir, shampo osv. Men rigtig ofte er det jo skodmad og drikkevarer de kommer i vognene. Ting, som flere af dem helt sikkert havde været bedre foruden. De rager til sig i urimelige mængder jo
100 sodavandsrikke eller Powerade, 120 frysepizzaer, 20 fede salamier,30 poser chips osv osv. Meget muligt de sparer penge i forhold til hvad det ville have kostet ellers, men det er jo ofte varer de sagtens kunne undvære, men nu fråder for vildt i....fordi de kan
.
Tja, jeg synes bare det er vildt at det skrammel de kommer i med den påstand at de sparer, men tænker de ville være super for dem med en grov sandwich med salat i, vand og en gang kartofler med broccoli.....ikke ligefrem det der gives væk jo. Nå, men bar lidt en bøvs herfra i aften
Anmeld