Hvidt udflåd efter ægløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.336 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde klart ægløsning i søndags. Det ved jeg fordi jeg tog en meget positiv test og havde smerter.

Nu har jeg i dag oplevet MEGET hvidt udflåd, nærmest som creme.. Hvorfor får jeg det? Og er det tegn på befrugtet æg??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Anonym trådstarter

Vi havde naturligvis sex søndag ;-) Ja også 4 dage op til :-D

Anmeld

18. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg havde klart ægløsning i søndags. Det ved jeg fordi jeg tog en meget positiv test og havde smerter.

Nu har jeg i dag oplevet MEGET hvidt udflåd, nærmest som creme.. Hvorfor får jeg det? Og er det tegn på befrugtet æg??

Kram

Du Havde jo ikke æl i søndags.

Den falder jo først 24-36 timer efter testen er positiv. Så det passer meget fint med æl slim nu.

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Du Havde jo ikke æl i søndags.

Den falder jo først 24-36 timer efter testen er positiv. Så det passer meget fint med æl slim nu.

Testen var negativ dagen efter så det kan ikke passe.. Og har aldrig hørt om nogen der havde ægløsning 72 timer efter positiv test

Anmeld

18. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Testen var negativ dagen efter så det kan ikke passe.. Og har aldrig hørt om nogen der havde ægløsning 72 timer efter positiv test

Man har æl 24-36 timer efter FØRSTE positive æl test. At den er blevet negativ dagen efter har intet at sige.

LH hormonet stiger inden ÆL og falder igen. Men det er ikke ens betydede med at man ikke har æl

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Man har æl 24-36 timer efter FØRSTE positive æl test. At den er blevet negativ dagen efter har intet at sige.

LH hormonet stiger inden ÆL og falder igen. Men det er ikke ens betydede med at man ikke har æl

Ja det ved jeg.. Men 24-36 timer passer jo så slet ik med at der er gået 72 timer nu hvor mit udflåd er hvidt 

Anmeld

18. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja det ved jeg.. Men 24-36 timer passer jo så slet ik med at der er gået 72 timer nu hvor mit udflåd er hvidt 

Det er altså meget normalt at have efter æl.

Det er med til at hjælp sædcellerne på vej. Intet unormalt i det.

Anmeld

13. november 2014

tinakj

Anonym skriver:

Vi havde naturligvis sex søndag ;-) Ja også 4 dage op til :-D

jeg ved det her er en gammel tråd, men jeg oplever det samme, dog 6-7 dage efter en positiv æl - test. jeg er stoppet med p-pillerne for ca 2 måneder siden, og har været på p-piller så længe at jeg slet ikke husker - hvad der er "normalt" med hensyn til udflåd.

så er det normalt med så meget hvidt udflåd? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.