Mangler virkelig min julestemning.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
2 svar
5 synes godt om
18. december 2013

Janni.

Nu er det snart jul, men i år er der bare en stor TOMHED! Jeg kan slet ikke finde den gode julestemning frem. Jeg prøver virkelig for min søns skyld..

Min mor døde 5. November i år, jeg mangler hende, jeg savner hende! Julen uden hende er bare ikke det samme. Suk! 

Glædelig jul til jer alle  Min blev ødelagt i November.. Synes jeg var rimelig afklaret indtil for et par dage siden, nu går jeg bare og græder hist og pist når ingen ser det. 

Jeg ved hun har det godt hvor hun er nu, men hun kunne da ikke bare dø som 62-årig?!? Det var nu hun skulle nyde os, sine børn og børnebørn?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Happiness

Jeg er ked af at høre om dit tab. Det første år er altid det værste. Men højtiderne bliver nu aldrig nemme! Mistede min far for snart 19 år siden, og det gør stadig ondt når vi nærmer os jul/fødselsdag og andre store dage. Men man lærer heldigvis at komme igennem dagene, og mindes med glæde i stedet for sorg!

Anmeld

18. december 2013

lineog4

Nu er november ikke så lang tid siden og det er helt "normalt" at føle det er to skridt frem og et tilbage. Og især efter den intense tid det er lige når man mister at man får en "hverdagstid" hvor man er sådan hverken eller....

Jeg fristede for 7 år siden min datter d. 18.11. Og jeg kan mærke december og jul bare ikke har den samme magi ig lykke i sig. Jeg er så småt ved at få lidt af glæden tilbage omkring julen, men når ikke de højder jeg gjorde en gang. Og så er det bare sådan. Eneste råd jeg har er at tænke over  om der er en tradition der kunne startes så din mor var med til julen? Min datter har sin julekugle på træet, vi går ned i den katolske kirke og tænder lys for hende så det er tændt mens vi holder jul og det samme med graven. På den måde er hun med på sin egen måde og de traditioner gør også en god jul. 

Stort kram fra en hvor julestemningen også er lunken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.