Ondt i maven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. december 2013

dollygirl

Piger hvornår forsvinder luften i maven som forstyrre konstant min datter på snart 2 mdr?

Hun sover lidt og vågner hver 10 min

Hvad skal vi gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Dididid

dollygirl skriver:

Piger hvornår forsvinder luften i maven som forstyrre konstant min datter på snart 2 mdr?

Hun sover lidt og vågner hver 10 min

Hvad skal vi gør

Jeg var til kiopraktor med min søn igår da han konstant græder, sover lidt af gangen og skubber benene op i maven og det viste sig, at han har en kæmpe bobbel i maven som består af luft.
Vi skal lave nogle mave/massage øvelser som får luften ud. Det kan stærkt anbefales - vi har haft en nem nat!
Ammer du?

Anmeld

18. december 2013

dollygirl

Cfm8 skriver:

Jeg var til kiopraktor med min søn igår da han konstant græder, sover lidt af gangen og skubber benene op i maven og det viste sig, at han har en kæmpe bobbel i maven som består af luft.
Vi skal lave nogle mave/massage øvelser som får luften ud. Det kan stærkt anbefales - vi har haft en nem nat!
Ammer du?

Ja jeg ammer :/

Men skal vi så hele tiden lave øvelser ?

Anmeld

19. december 2013

Dididid

Ja jeg ammer :/

Men skal vi så hele tiden lave øvelser ?

Okay så har luften i maven ikke noget med det at gøre (min søn får modermælkserstatning og det kan være meget hårdt for maven)
Vi skal lave øvelserne 4 gange dagligt til næste tjek. Men tag til en Kiopraktor, det er pengene værd.

Anmeld

19. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det kan stadig godt være luft i maven der driller...

Så tag din hånd og lav forsigtigt cirkelbevægelser rundt om navlen MED uret og cykle med benene så de også massagerer ydersiden af maven...

det hjalp rigtig meget for vores søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.