Hjælp mig, nerve i ryggen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
4 svar
2 synes godt om
18. december 2013

Anonym trådstarter

godmorgen!

hvad stiller man op når man vågner med sygt ondt i ryggen? Tror det er en nerve der er i klemme og det gør ondt ved hver eneste bevægelse. Har et fysisk hårdt job og kan ikke gå på arbejde med det her. Lægen siger "spis 2ipren og 2panodiler, 3 gange om dagen så går det nok væk i løbet a et par dage"! Kan det seriøst passe? Skal jeg bare gå herhjemme og glo indtil det (forhåbentlig) går over a sig selv? Troede sgu man blev henvist til en eller anden ledbrækker a en art.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

lenemor77

Anonym skriver:

godmorgen!

hvad stiller man op når man vågner med sygt ondt i ryggen? Tror det er en nerve der er i klemme og det gør ondt ved hver eneste bevægelse. Har et fysisk hårdt job og kan ikke gå på arbejde med det her. Lægen siger "spis 2ipren og 2panodiler, 3 gange om dagen så går det nok væk i løbet a et par dage"! Kan det seriøst passe? Skal jeg bare gå herhjemme og glo indtil det (forhåbentlig) går over a sig selv? Troede sgu man blev henvist til en eller anden ledbrækker a en art.  

En kiroprakter kræver ingen henvisning. Så det er da bare at ringe til en. Men ja - det plejer at gå i sig selv i løbet af et par dage. Gid bedring

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

lenemor77 skriver:

En kiroprakter kræver ingen henvisning. Så det er da bare at ringe til en. Men ja - det plejer at gå i sig selv i løbet af et par dage. Gid bedring

Fedt!

Anmeld

18. december 2013

Elgaard73

Åh, det gør så hammer nas.

Jeg døjer meget med det i nakke og mellem skulderbladene, og nogle gange hjælper det at putte koldt på. Det er noget med at kulden, får nerven til at trække sig sammen, sådan at den nogle gange kan "slippe fri" og komme tilbage på plads.

Det virker som sagt ikke hver gang, men det er da et forsøg værd.

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Åh, det gør så hammer nas.

Jeg døjer meget med det i nakke og mellem skulderbladene, og nogle gange hjælper det at putte koldt på. Det er noget med at kulden, får nerven til at trække sig sammen, sådan at den nogle gange kan "slippe fri" og komme tilbage på plads.

Det virker som sagt ikke hver gang, men det er da et forsøg værd.

Jeg prøver! Det er mellem skulderbladene det sidder. Gør bare hammer ondt ligemeget hvad jeg foretager mig. Men har fået en fys-tid senere idag. Heldigvis! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.