Hjælp til mandelgave!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Der er mange butikker der laver sådan nogle hemmelige mandelgaver det syntes jeg er lidt fint for så bliver alle overrasket.. Ellers ville jeg ha to en børnevenlig en og en voksen en..

Den til børn ku være lidt snoller, en nisse og en film, spil eller lignende

Til voksne ku være en lækker flaske et eller andet, en lille hygge kurv, et rosendahl eller georg jensen ophæng

Ku være jeg sku prøve at gå i imerco eller sådan et sted, og se om de evt havde sådan en hemlig gave. Så ku jeg finde noget snolder til ungerne!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

L&V

StineW79 skriver:

Ku være jeg sku prøve at gå i imerco eller sådan et sted, og se om de evt havde sådan en hemlig gave. Så ku jeg finde noget snolder til ungerne!! Vh stine

De er jeg ret sikker på de har.. Og inspiration og bahne

Anmeld

18. december 2013

StineW79

Håber skriver:

Vi er kun voksende juleaften aldre fra 19-70år... to der stadig bor hjemme. Jeg skal have gave med for første gang.... jeg har købt en kasse chokolade 2 jule kopper og et tæppe... Sys virkelig det er svært når det skal passe til alle uden det kun er slik

Ja vi bliver 6 voksende og 2 børn, så ska finde noget der passer til alle. Tænker vi nok ender med 2 gaver, en til os voksende og en lille til ungerne! Vh stine

Anmeld

18. december 2013

StineW79

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

De er jeg ret sikker på de har.. Og inspiration og bahne

Tror det bliver sådan noget jeg vil gå efter, for så er det også en overraskelse for mig vh stine

Anmeld

18. december 2013

L&V

StineW79 skriver:

Tror det bliver sådan noget jeg vil gå efter, for så er det også en overraskelse for mig vh stine

Ja præcis

Anmeld

18. december 2013

esioul

StineW79 skriver:

Hva har i fundet på i mandelgave i år?? Er lidt ideforladt! 

Det må koste mellem 100-150 kr, så kom endelig med gode forslag. På forhånd tak!! Vh stine

Vi har købt en stor æske skildpadder og et bogstavjagt skrabelod

Anmeld

18. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man kan i Inspiration købe en gave som er i en lukket pose til 100 kr. som har en værdi op til 220 kr. Sådan en har vi købt og så har vi købt et spil til børnene, hvis det er en af dem som får mandlen. Vi har kun en mandel til både voksne og børn

Anmeld

18. december 2013

HB90

StineW79 skriver:

Hva har i fundet på i mandelgave i år?? Er lidt ideforladt! 

Det må koste mellem 100-150 kr, så kom endelig med gode forslag. På forhånd tak!! Vh stine

Jeg har købt dette spil: 

http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/spil/ECE2019791/leverpostej-jantelov-og-klaphatte/ 

som mandelgave i år. 

Det skulle være noget som kunne bruges af aldersgruppen 18-80 år, så et spil er altid en god idé :-) 

I forvejen har jeg selv den udgave der hedder "Hvem i dette rum" og det er bare skide sjovt! :-) 

Anmeld

18. december 2013

StineW79

esioul skriver:

Vi har købt en stor æske skildpadder og et bogstavjagt skrabelod

Uuuuuummmm skildpadder!! Vh stine

Anmeld

18. december 2013

StineW79

Helene Lund skriver:

Jeg har købt dette spil: 

http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/spil/ECE2019791/leverpostej-jantelov-og-klaphatte/ 

som mandelgave i år. 

Det skulle være noget som kunne bruges af aldersgruppen 18-80 år, så et spil er altid en god idé :-) 

I forvejen har jeg selv den udgave der hedder "Hvem i dette rum" og det er bare skide sjovt! :-) 

Ok det ser sjovt ud, og ku sagtens være et spil jeg ville købe til os selv. Elsker at holde spilleaftner! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.