At komme af med sine husdyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
17 svar
7 synes godt om
17. december 2013

Line8700

Vi står i den kedelige situation at vi er nødt til at komme af med vores 2 katte, pga. vores søn har fået astmatisk bronkitis.
Vi har prøvet divse sider, og er nu kommet frem at vi vil have dem på et kattehjem, men er der nogen af jer der ved hvad det koster at aflevere dem sådan et sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Aabye

Line8700 skriver:

Vi står i den kedelige situation at vi er nødt til at komme af med vores 2 katte, pga. vores søn har fået astmatisk bronkitis.
Vi har prøvet divse sider, og er nu kommet frem at vi vil have dem på et kattehjem, men er der nogen af jer der ved hvad det koster at aflevere dem sådan et sted?

Da jeg ville aflevere en herre løs killing på knap 5 uger som havde siddet uden for i et par dage og mijavet ville de have 500 kr for at tage den ind hos brande dyre internat..

Anmeld

17. december 2013

o1Mutte

Line8700 skriver:

Ved ikk hvad det koster, men prøv at kig her

http://www.inges-kattehjem.dk/

Anmeld

17. december 2013

Line8700

Tak men der står intet om hvad det koster at aflevere en kat.
Synes jeg nemlig ikke at jeg kan finde nogen steder jeg søger.

Anmeld

17. december 2013

twinny

min dreng har AB, men vi har dyr og der er intet problem sagde lægen. Det er kun hvis de har astma eller allergi.

Anmeld

17. december 2013

Masig

Vi har også en søn med AB og lægen sagde at det ikke var noget problem med dyr, vi har både hund og kat, og han får kun AB i vinterperioderne når han bliver forkølet...

Men ellers mener jeg også at have hørt at det normalt koster 500 kr at indlevere et dyr.. Om I så skal give dobbelt pris for to katte ved jeg ikke, men har I prøvet at ringe og spørge internaterne?

Anmeld

17. december 2013

B&J

twinny skriver:

min dreng har AB, men vi har dyr og der er intet problem sagde lægen. Det er kun hvis de har astma eller allergi.

daniel har også haft det men vi har bådet kat hund og kanin og ingen problemer med dyrene der

Anmeld

17. december 2013

twinny

daniel har også haft det men vi har bådet kat hund og kanin og ingen problemer med dyrene der

der er intet i sommerperioden, selvom hunden sover i hans seng.

Det er kun i forbindelse med snot og vinter.

Anmeld

17. december 2013

B&J

twinny skriver:

der er intet i sommerperioden, selvom hunden sover i hans seng.

Det er kun i forbindelse med snot og vinter.

Nemlig, her putter katten også i hans seng når han ikke sover men der er jo stadig hår fra hende, og han kig da op og ned af dem dengang for så stor en lejlighed har vi dog ikke

Anmeld

17. december 2013

twinny

B&J skriver:

Nemlig, her putter katten også i hans seng når han ikke sover men der er jo stadig hår fra hende, og han kig da op og ned af dem dengang for så stor en lejlighed har vi dog ikke

Det er bare skønt. Katten tager også hver en chance for at ligge i drengenes senge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.