slået hjem, igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. december 2013

NessaXenia

Smider håbdklædet i ringen.. jeg kan ikke mere.. vi har kæmpet i 13 cyklusser og endelig tester jeg positivt, men styrt bløder. Scanning viste ikke noget positivt og jeg var i hvert fald ikke gravid for min slimhinde var meget tynd.. sidder her mens datteren er i bad og far bader hende, kune tude og har bare lyst til at lade hver og få taget blodprøver imorgen og fredag. . Føler det ligemeget og gider ikke prøve mere..

Hvorfor kan jeg ikke bare blive gravid så vi kan være glade og fuldendt. . 

Vil bare kramme og være os.

Hvorfor er mænd så lige glade? Fatter de slet ikke hvad vi går igennem. .

Nå skulle lige lufte ud; tak fordi du læste med. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

esioul

NessaXenia skriver:

Smider håbdklædet i ringen.. jeg kan ikke mere.. vi har kæmpet i 13 cyklusser og endelig tester jeg positivt, men styrt bløder. Scanning viste ikke noget positivt og jeg var i hvert fald ikke gravid for min slimhinde var meget tynd.. sidder her mens datteren er i bad og far bader hende, kune tude og har bare lyst til at lade hver og få taget blodprøver imorgen og fredag. . Føler det ligemeget og gider ikke prøve mere..

Hvorfor er mænd så lige glade? Fattee de slet ikke hvad vi går igennem. .

Nå skulle lige lufte ud; tak fordi du læste med. .

Jeg tror mænd har meget svært ved at forstå det, når det er så tideligt det slutter.

Sådan havde jeg det også med min kæreste. Men efterhånden som tiden gik, viste det sig faktisk at han inderst inde var påvirket og at han havde snakket med kollegaer om det.

Jeg må indrømme at jeg faktisk er glad for han ikke knækker sammen, så tror jeg det ville være svært at forsætte.

Hvis vi begge var yderst påvirket tror jeg det ville være svært at holde hinanden oppe

Anmeld

17. december 2013

NessaXenia

esioul skriver:

Jeg tror mænd har meget svært ved at forstå det, når det er så tideligt det slutter.

Sådan havde jeg det også med min kæreste. Men efterhånden som tiden gik, viste det sig faktisk at han inderst inde var påvirket og at han havde snakket med kollegaer om det.

Jeg må indrømme at jeg faktisk er glad for han ikke knækker sammen, så tror jeg det ville være svært at forsætte.

Hvis vi begge var yderst påvirket tror jeg det ville være svært at holde hinanden oppe

Tak, ja han holder mig oppe, lidt som om vi skftes til at holde hinanden oven vande. . Nok meget naturligt
Tak for dit altid trofaste indlæg.

Anmeld

17. december 2013

esioul

NessaXenia skriver:

Tak, ja han holder mig oppe, lidt som om vi skftes til at holde hinanden oven vande. . Nok meget naturligt
Tak for dit altid trofaste indlæg.

Det var så lidt, og det gør mig ondt at høre

Anmeld

17. december 2013

Kløver

Kæmpe kram, er unfair nogle skal kæmpe sådan for ønskebørnene

Anmeld

17. december 2013

NessaXenia

Maja84 skriver:

Kæmpe kram, er unfair nogle skal kæmpe sådan for ønskebørnene

Tak

Anmeld

17. december 2013

lotte h

Kender det desværre alt for godt med min kæreste. .. men tror også at det er deres måde og komme videre. .. 

Håber og krydser fingre for at det sker for jer en dag..

Et juleknus på vej til dig.

Anmeld

17. december 2013

NessaXenia

lotte h skriver:

Kender det desværre alt for godt med min kæreste. .. men tror også at det er deres måde og komme videre. .. 

Håber og krydser fingre for at det sker for jer en dag..

Et juleknus på vej til dig.

Ja det rigtigt

Knus til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.