opdate...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. december 2013

NessaXenia

jeg teste d. 11/12 positiv, mange gange og gør det stadig.. men.. jeg bløder jo, ret meget.. ringede til min læge som sendte mig til holbæk sygehus til en akuttid, på gynækologisk afd. selvom jeg ventede 5 timer og så kom til scanning, viste det sig at der var ikke noget unormalt, alt så fint ud.. Men hun kunne ikke se andet en en væske/blod samling i livmoderen. og min slimhinde var tynd..

Skal have tage blodprøver i kalundborg imorgen og så på fredag..

Hun sagde jeg var 4+1, hvilket jeg heller ikke forstår..

Andre der har prøvet noget lignende??
Er helt fortabt..

Hun kunne ikke se om det var en normalt graviditet eller om det var andet.. har ikke smerter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

DianaTB

Har været præcis det samme igennem, scanningen viste heller ikke noget hos mig, men blodprøver viste 117, 174 og idag siger blodprøven stadig 174 og så har jeg fået at vide at det er en abort... Øv øv håber at det går anderledes for dig 

Anmeld

17. december 2013

NessaXenia

DianaTB skriver:

Har været præcis det samme igennem, scanningen viste heller ikke noget hos mig, men blodprøver viste 117, 174 og idag har jeg fået at vide at det er en abort... Øv øv håber at det går anderledes for dig 

Hader det her.. ville ønske at jeg bare kunne nulstille det hele.. orker ikke mere.. håbede på mere vished og skal nu melde mig syg på jobbet i 3 dage. .

Anmeld

17. december 2013

NessaXenia

DianaTB skriver:

Har været præcis det samme igennem, scanningen viste heller ikke noget hos mig, men blodprøver viste 117, 174 og idag siger blodprøven stadig 174 og så har jeg fået at vide at det er en abort... Øv øv håber at det går anderledes for dig 

Håber snart at du er gravid igen..

Anmeld

17. december 2013

DianaTB

NessaXenia skriver:

Hader det her.. ville ønske at jeg bare kunne nulstille det hele.. orker ikke mere.. håbede på mere vished og skal nu melde mig syg på jobbet i 3 dage. .

Jeg ved hvordan du har det... Jeg har gået med uvished siden mandag i sidste uge... Det er bare ikke sjovt, og slet ikke sjovt at få beskeden om at det er en SA... Og at naturen bare skal gå sin gang  

Men jeg  for at det går anderledes for dig og at det bare er blødning fra livmoderhalsen eller fra det sted ægget borre sig ind

Anmeld

17. december 2013

DianaTB

NessaXenia skriver:

Håber snart at du er gravid igen..

Tak, vi går igang lige så snart min blødning er ovre  

Anmeld

17. december 2013

NessaXenia

DianaTB skriver:

Jeg ved hvordan du har det... Jeg har gået med uvished siden mandag i sidste uge... Det er bare ikke sjovt, og slet ikke sjovt at få beskeden om at det er en SA... Og at naturen bare skal gå sin gang  

Men jeg  for at det går anderledes for dig og at det bare er blødning fra livmoderhalsen eller fra det sted ægget borre sig ind

Ja, tror nok lige vi holder en pause. . Det har været et hårdt år..
Skal på fertilitets klinik i januar og have diverse scanninger
Så indtil da skal vi bare julehygge og nyde vores familie. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.