Ny på siden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
13 svar
13 synes godt om
17. december 2013

LLfisen91

Hej med jer  

jeg er ny her på siden og ville egentligt bare melde min ankomst og sige Hej til jer  

Jeg er 22 år gammel og min kæreste er 24. Vi gik igang med projekt baby for ca 3 mdr. siden. Der er ikke sket noget endnu, men min krop har også været på p-piller i 7 år, så den skal nok lige ha lidt tid til at finde sig selv igen  

god tirsdag til jer alle! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

asff

LLfisen91 skriver:

Hej med jer  

jeg er ny her på siden og ville egentligt bare melde min ankomst og sige Hej til jer  

Jeg er 22 år gammel og min kæreste er 24. Vi gik igang med projekt baby for ca 3 mdr. siden. Der er ikke sket noget endnu, men min krop har også været på p-piller i 7 år, så den skal nok lige ha lidt tid til at finde sig selv igen  

Jamen hej

Anmeld

17. december 2013

Janni.

velkommen til

Anmeld

17. december 2013

LLfisen91

Janni. skriver:

velkommen til

Tak for det

Anmeld

17. december 2013

LilleSmølf

Velkommen til (:

Håber I får gevinst snart

Anmeld

17. december 2013

LLfisen91

LilleSmølf skriver:

Velkommen til (:

Håber I får gevinst snart

Tak skal du have  

Det er lidt svært ikke at køre sig selv op over det, synes jeg  

Hvad med dig, har du børn eller er du gravid? 

Anmeld

17. december 2013

LilleSmølf

LLfisen91 skriver:

Tak skal du have  

Det er lidt svært ikke at køre sig selv op over det, synes jeg  

Hvad med dig, har du børn eller er du gravid? 

Har en søn på lige knapt 6 1/2 måned (:

Kunne da godt tænke mig en til men det bliver ikke lige nu da vi begge skal fokusere på uddannelse pt. Blev sat et helt år tilbage pga. ekstrem hård graviditet (det dog var det hele værd)

Vi tænkte slet ikke på det for jeg havde læst det nemt kunne tage et helt år, så vi tænkte at vi først ville bekymre os efter det. Og så var den der i første forsøg

Anmeld

17. december 2013

LLfisen91

LilleSmølf skriver:

Har en søn på lige knapt 6 1/2 måned (:

Kunne da godt tænke mig en til men det bliver ikke lige nu da vi begge skal fokusere på uddannelse pt. Blev sat et helt år tilbage pga. ekstrem hård graviditet (det dog var det hele værd)

Vi tænkte slet ikke på det for jeg havde læst det nemt kunne tage et helt år, så vi tænkte at vi først ville bekymre os efter det. Og så var den der i første forsøg

Så for pokker! jamen det kommer jo mange gange når man mindst venter det .. Men tillykke med den lille pruk

Anmeld

17. december 2013

Babydrøm

LLfisen91 skriver:

Hej med jer  

Velkommen til denne skønne side  

Anmeld

17. december 2013

C&C

LLfisen91 skriver:

Hej med jer  

Velkommen til

Håber det lykkeds for jer snart  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.