Jeg er nød til at høre jeres mening om en sag.
Er anonym af flere årsager.
Jeg var i dag, i aktivering hos kommunen, er afsted 1 gang om ugen, hvor jeg er på et kursuscenter med bla syværksteder, undervisning osv
Inde i værkstedet kommer en af kursisterne ind, med sin bh barn, de var bare på besøg et par timer.
En ting er det forstyrrede arbejdet, det må de selv stå til ansvar for, men blev rigtig træt af de var kommet, da hele familien lå syge, og barnet havde været hjemme med skoldkopper, hun regnede dog med at måtte komme afsted i morgen eller overmorgen. Men hvis barnet er hjemme og ikke må komme afsted endnu må det jo være fordi at alle skoldkopper e ikke er tørret ind og der derfor stadig er smitterisiko
Da Ingen af mine børn har haft det og jeg ikke ønsker at gøre mit for at de får det i julen, og ikke var sikker på jeg havde haft det (jeg er gravid) valgte jeg at tage hjem. Viste sig jeg havde haft det men i mildt tilfælde så er ikke sikkert jeg har antistofferne
Hvordan havde i gjort, havde i også taget hjem, havde i ringet til lægen for at forhøre hvad i skulle gøre, skal i forvejen pga andre problemer på kurset snakke med min sagsbehandler og ville nævne det her også
Ved ikke om jeg over reagerer men er bare lidt sur over man vælger at komme på hyggevisit på den måde og ikke kun forstyrre arbejdet men at man vælger at skabe smitterisiko for andre, måske mine hormoner spiller mig et puds
Anmeld