Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den er smart
Og den er printet
Smart.. Men skal lige høre om en lille ting.Handler i så en til en uge af gangen. Eller hvordan gør i?
Har hørt mange sige at de spare rigtig mange penge på det, så meget kraftigt overvejet at springe ud i og prøve det.
nilletøz skriver: Smart.. Men skal lige høre om en lille ting.Handler i så en til en uge af gangen. Eller hvordan gør i? Har hørt mange sige at de spare rigtig mange penge på det, så meget kraftigt overvejet at springe ud i og prøve det.
Tak for svar.
Jeg tror heller ikke vi kunne klare en måned af gangen, men uge vil vi sagtes kunne...Tror det skal prøves, nu har jeg gemt skemaet, så jeg kan printe det ud i morgen..
Fejl
Her laver vi madplaner for 1 uge af gangen - handler først på ugen . Supplere sidst på ugen med frugt , mælk og brød . Vi kan dermed holde vores mad budget på et minimum. Handler kun det der skal bruges - og vi har reduceret vores spild
bøllen skriver: Her laver vi madplaner for 1 uge af gangen - handler først på ugen . Supplere sidst på ugen med frugt , mælk og brød . Vi kan dermed holde vores mad budget på et minimum. Handler kun det der skal bruges - og vi har reduceret vores spild
Tak for svar...
jeg må prøve det...
det lyder så nemt, samt at man spare penge...
må jeg spøeger hvor meget i bruger på en uge?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128