App'en Vidunderlige uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
6 svar
2 synes godt om
17. december 2013

Mama1304

Den app, vidunderlige uger, nogen som har den og vil anbefale den?

Har læst delte meninger om den? Så kan ikke rigtig finde ud af om jeg gider give penge for den :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

2babygirls

Har læst delte meninger om den? Så kan ikke rigtig finde ud af om jeg gider give penge for den :/

Jeg har den.. Mener jeg gav 13kr så det kunne jeg godt overkomme. Synes det er rat at kunne følge med i hvorfor hun pludselig er mega utilfreds

Anmeld

17. december 2013

Karla

Mama1304 skriver:

Jeg har den, og synes den fungerer godt.
Den forklarer kort og godt, hvad det er der sker med barnet. Og så er den nem at finde rundt i. Der står jo selvfølgelig ikke alt om udviklingen, og så er det en rettesnor, forstået på den måde, at nogle oplever springene anderledes og på andre tidspunkter, mens andre slet ikke mærker dem. Men synes appen virker god vores datter er endnu ikke nået til første spring, da hun kun er 4 uger ( 2,5 uge ud fra terminen). Men synes det er rart at kunne læse og være lidt forberedt på, hvad der sikkert snart er i vente

Anmeld

17. december 2013

Fuglemor

Mama1304 skriver:

Jeg har den og gav også 13 kr. Jeg har også bogen men synes faktisk app var meget mere overskueligt. Så jeg er rigtig glad for den

Anmeld

17. december 2013

AnthonsMor

Mama1304 skriver:

Jeg har den, og jeg synes den er super god når min søn er uforklarligt ked.. Så er det dejligt lige at kunne gå på den og læse hvad der sker i hans udvikling, og få en forklaring på, hvorfor han er så ked

Anmeld

17. december 2013

Victoria2013

Jeg har ikke app'en, men jeg har bogen... og jeg er super glad for den, den er en rar støtte i perioder hvor baby pludselig tér sig anderledes end normalt - så man kan forstå hvorfor det er

Anmeld

17. december 2013

StudPsyk

Jeg har både app og bog, men har aldrig brugt bogen. Appen er nem og overskuelig og giver et kort oprids af de forskellige perioder. Jeg synes så der er nogle sproglige oversættelser der er lidt mærkelige nogen steder, men man forstår godt essensen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.