rokketænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
5 svar
2 synes godt om
17. december 2013

Findusinde

Hej piger!

Laura på 4 år og 3 mrd kommer stolt hjem fra børnehaven i går og siger hun har fået en rokketand! Er det ikke tidligt?? Jeg kan mærke at den faktisk rokker, det er den ene fortand...

Senere kommer hun så og fortæller at hun har slået den for længe siden, hun blev skubbet i ryggen ogslog munden ned i gulvet... den er ikke misfarvet eller noget. ..

Så ved ikke om det rent faktisk er en rokketand eller om det er slaget...

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hej søde. Jeg ville nok lige give tandlægen et kald. Hvis hun har slået den kan det hi også ske skade på de blive de tænder

Anmeld

17. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kan sagtens være en rokketand, men hvis hun er faldt og slået den skal I en tur forbi tandlægen og have det registeret, hvis der er skader på de blivende tænder

Anmeld

17. december 2013

Findusinde

Benjamin09 skriver:

Hej søde. Jeg ville nok lige give tandlægen et kald. Hvis hun har slået den kan det hi også ske skade på de blive de tænder

Hej sveske..
Jeg har lige snakket med tandlægen og hun siger det er alt for tidligt... Skal afsted med hende på fredag, og jeg kan ikke få fat i børnehaven for at høre om de ved noget om hvordan og hvornår hun har slået den...

Anmeld

17. december 2013

Findusinde

MoarHvidovre skriver:

Det kan sagtens være en rokketand, men hvis hun er faldt og slået den skal I en tur forbi tandlægen og have det registeret, hvis der er skader på de blivende tænder

Skal til tandlæge med hende på fredag... Det er alt for tidligt med rokketand i hendes alder og især når det er en fortand...

Anmeld

17. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Findusinde skriver:

Skal til tandlæge med hende på fredag... Det er alt for tidligt med rokketand i hendes alder og især når det er en fortand...

Ok, men godt lige, at få det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.