krøller. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
3 svar
2 synes godt om
16. december 2013

Mother-love

Hej piger.
jeg har før haft krøller og vil rigtig gerne have det igen. Men kan simpelthen ikke huske hvor meget at tager af længden. Jeg havde rimelig langt hår den gang. Og nu har jeg lge knap til skuldrene. Jeg er bange for at det bliver alt for kort så jeg kommer til at ligne en med afrohjelm hehe.
men er bare skide utålmodig. Og træt af mit hår. Så det der med at vente til det er vokset længere er bare irriterende.
Ved i hvor meget det ca tager af længden når det bliver krøllet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Team Putte

Havanagila skriver:

Hej piger.
jeg har før haft krøller og vil rigtig gerne have det igen. Men kan simpelthen ikke huske hvor meget at tager af længden. Jeg havde rimelig langt hår den gang. Og nu har jeg lge knap til skuldrene. Jeg er bange for at det bliver alt for kort så jeg kommer til at ligne en med afrohjelm hehe.
men er bare skide utålmodig. Og træt af mit hår. Så det der med at vente til det er vokset længere er bare irriterende.

tror de tager 5-10 cm af.. Går dit hår kun lige til skuldrene ville jeg vente 5 cm endnu

Anmeld

17. december 2013

Mother-love

Team Putte skriver:

tror de tager 5-10 cm af.. Går dit hår kun lige til skuldrene ville jeg vente 5 cm endnu

Tak for dit svar. Ja det var nemlig også det jeg tænkte. Jeg må væbne mig med tålmodighed hehe

Anmeld

17. december 2013

Morigen

Hej piger.

Tror det er lidt forskelligt, fik lavet store krøller for nogle år siden, der klippede hun en cm af ca hver gang hun tog curlerne ud..
Men du kan jo prøve og ringe til frisøren og spørge dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.