Tillykke Mila 2 år! (naturligvis med billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
28 svar
20 synes godt om
16. december 2013

Wimmie

Så blev hun skisme 2 år den lille snuske  

Det er slet ikke til at forstå at jeg for 2 år siden på dette tidspunkt lå med veer og efter en fødsel på 4½ time endelig havde den perfekte lille pige i mine arme 

Hun er nu 12,8 kg og 90 cm og helt igennem skøn og dejlig. Næsten altid glad, sover 11-12 timer om natten og snakker som et lille vandfald.

Hun har lige været syg med skoldkopper men heldigvis en ret mild omgang udover 2 dage med feber. Dejligt at de er overstået inden lillesøster kommer om 7-8 uger.

Vi har fejret hende hele weekenden og hun har fået masser af gaver. Nu glæder vi os til jul og hun er helt vild med juletræer, nisser og alle de dejlige "nys" i gågaden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Baby2010/2013

Vil ikke smutte, uden at gi et stort TILLYKKE til den lille dame 

Anmeld

16. december 2013

et-ønske

Tillykke med hende hvor er hun lækker

Anmeld

16. december 2013

Mother-love

Stort tillykke med hende. Elsker billeder hvor hun står med paraplyen. De er virkelig gode

Anmeld

16. december 2013

esioul

Wimmie skriver:

Det er slet ikke til at forstå at jeg for 2 år siden på dette tidspunkt lå med veer og efter en fødsel på 4½ time endelig havde den perfekte lille pige i mine arme 

Hun er nu 12,8 kg og 90 cm og helt igennem skøn og dejlig. Næsten altid glad, sover 11-12 timer om natten og snakker som et lille vandfald.

Hun har lige været syg med skoldkopper men heldigvis en ret mild omgang udover 2 dage med feber. Dejligt at de er overstået inden lillesøster kommer om 7-8 uger.

Vi har fejret hende hele weekenden og hun har fået masser af gaver. Nu glæder vi os til jul og hun er helt vild med juletræer, nisser og alle de dejlige "nys" i gågaden 

Hun er bare så skøn

Tillykke med hende

Anmeld

16. december 2013

Mamalou

Stort tillykke med den lækre pige

Vh. Louise

Anmeld

16. december 2013

M (:

Wimmie skriver:

Stort tillykke til din nu store lille pige! Sikke tiden flyver.. Elsker billederne med paraplyen; er det fotograf-billeder? 

Anmeld

16. december 2013

Millea

Tillykke med hende.. Hvor ser hun dejlig ud! 

Anmeld

16. december 2013

Happiness

Stort tillykke med hende, hun er altså bare en lille charme-fis 

Anmeld

16. december 2013

22

Hvor ser hun bare sød ud. Stort tillykke med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.