Gravid lige inden mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Hej! Håber nogen har mere erfaring på området end jeg har. 

Fik fjernet min spiral på den dag, hvor jeg skulle have fået min menstruation. Den kom så ikke den dag, så vi gik bare igang med at prøve med det samme. Det er tre dage siden, og den er stadig ikke kommet, og der er ikke lige tegn på at den kommer. (Plejer at være meget præcis) Hvordan er det lige hvis man bliver gravid lige før sin menstruation? Plejer den så ikke at komme lidt den første måned? Tænker at ægget ikke kan nå at sætte sig fast, hvis der var et befrugtet æg? 

Ved godt at chancen for at jeg er blevet gravid med det samme er meeeget lille, men det fik mig lige til at tænke på, hvordan det mon er, hvis man skulle blive gravid lige før mens... Og man kan i hvert fald ikke teste før om en uge eller to hvis den stadigvæk ikke er kommet vel?

Hilsen en der  for at den ikke kommer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Bell'star

Du kan jo kun blive gravid når du har ægløsning?? Og det har man jo ikke lige inden man får menstruation, men ca 14 dage før man får det.
Og i øvrigt, når man er blevet gravid, så får man ikke menstruation, nej. Menstruation er jo netop udskillelse af et IKKE befrugtet æg. Men man kan godt få nogle små blødninger mens man er gravid, fx når øget sætter sig fast. Men det er IKKE menstruation.

Anmeld

16. december 2013

isabellasmor

Bell'star skriver:

Du kan jo kun blive gravid når du har ægløsning?? Og det har man jo ikke lige inden man får menstruation, men ca 14 dage før man får det.
Og i øvrigt, når man er blevet gravid, så får man ikke menstruation, nej. Menstruation er jo netop udskillelse af et IKKE befrugtet æg. Men man kan godt få nogle små blødninger mens man er gravid, fx når øget sætter sig fast. Men det er IKKE menstruation.

Man kan altså sagtens blive gravid før efter og under menstruation. Man kan have ægløsning på hvilken som helst dag i ens cyklus, det normale er dog på 14. Dagen. Og man kan også sagtens bløde som menstruation selvom man er gravid. det gjorde bla. Min mor da hun ventede mig, de første par mdr, hver mdr ligesom menstruation. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.