Flyverdragt disse dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
15 svar
5 synes godt om
16. december 2013

Mussen2

Brugr jeres børn flyverdragt eller termotøj/regntøj disse dage?

Gerne svar fra forældre til børn på 4 år og opefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Laulund87

Flyverdragt. Termotøjet er pakket væk

Synes du det er varmt?? Hvis jeg henter Maria og vi lige skal gå op til bussen får hun bare vinterjakke på.

Anmeld

16. december 2013

Smil

Profilbillede for Smil
Mussen2 skriver:

Min datter på 4 år bruger flyverdragt

Det gør de alle sammen i børnehaven

Anmeld

16. december 2013

Mussen2

Laulund87 skriver:

Flyverdragt. Termotøjet er pakket væk

Synes du det er varmt?? Hvis jeg henter Maria og vi lige skal gå op til bussen får hun bare vinterjakke på.

Jeg har også pakket termotøjet væk - men affødt af at min datter de seneste dage er kommet hjem i en mudderflyverdragt uden lige kom jeg til at tænke på om det egentlig var mest praktisk og kom så til at tænke på at jeg føsrt finder dragten frem når vi er omkring frysepunktet, hvilket vi var for 14 dages tid siden. Nu har vi jo 7-8 grader og op til flyverdragt sæson ville jeg til enhver tid give hende termotøjet på så men igen det har jeg pakket væk og tænkte så på hvad i andre gjorde.

Jeg har forsøgt mig med at tørre flyverdragten og børste den lidt ren- men den er total klam

Anmeld

16. december 2013

cecilie1984

Flyverdragt

Regntøj og termotøj er pakket væk hos os

Anmeld

16. december 2013

De3Guldklumper

Mussen2 skriver:

Begge dele alt efter grader og vejr men det er oftest flyverdragten som har været i brug når han hentes men den er også lettest at få på

Anmeld

16. december 2013

Laulund87

Mussen2 skriver:

Jeg har også pakket termotøjet væk - men affødt af at min datter de seneste dage er kommet hjem i en mudderflyverdragt uden lige kom jeg til at tænke på om det egentlig var mest praktisk og kom så til at tænke på at jeg føsrt finder dragten frem når vi er omkring frysepunktet, hvilket vi var for 14 dages tid siden. Nu har vi jo 7-8 grader og op til flyverdragt sæson ville jeg til enhver tid give hende termotøjet på så men igen det har jeg pakket væk og tænkte så på hvad i andre gjorde.

Jeg har forsøgt mig med at tørre flyverdragten og børste den lidt ren- men den er total klam

Her er flyverdragten også et rent mudderbad næsten hver dag, men vi har et skisæt hun bruger mens flyverdragten bliver vasket Men vinterjakke og termobukser kan da også bruges

Anmeld

16. december 2013

Mussen2

Laulund87 skriver:

Her er flyverdragten også et rent mudderbad næsten hver dag, men vi har et skisæt hun bruger mens flyverdragten bliver vasket Men vinterjakke og termobukser kan da også bruges

Hun har også en ekstra flyverdragt, men synes jo bare jeg skal vaske. Hverdag vel vidende at det ikke er godt for flyverdragten. Men det er jo nok kun den vej.
I dag har jeg tørret den over med en klud efter tørring, men det er da et stortarbejde at holde flyverdragt/udetøj rent

Anmeld

16. december 2013

Laulund87

Mussen2 skriver:

Hun har også en ekstra flyverdragt, men synes jo bare jeg skal vaske. Hverdag vel vidende at det ikke er godt for flyverdragten. Men det er jo nok kun den vej.
I dag har jeg tørret den over med en klud efter tørring, men det er da et stortarbejde at holde flyverdragt/udetøj rent

Jeg vasker den heller ikke ret tit. Jeg lader den tørre og så kan den bare rystes og er nogenlunde ren Går ikke så meget op i om den er helt ren, bare den er tør

Ja det er så, men de hygger jo kan man se

Anmeld

16. december 2013

Pikku Myy

Mussen2 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor slemt det er, men behøver den være rent. Hvis hun bruger flyverdragten til at lege i mudder med, er det vel på en eller anden måde omsonst at fjerne mudderet hver aften. Man kunne meget passende sende en lille hilsen til Sisyfos

Men det kommer selvfølgelig an på om dragten også bruges til andet end at mudderbade aka være i børnehave. Min søn har en flyverdragt der kun ligger i børnehaven. Vi har den kun hjemme på juleferie, ellers ser vi den ikke. Og jeg kan være fuldstændig ligeglad med hvor beskidt den er. For det er jo lige gyldigt til det han bruger den til ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.