Aaaaarj brækket arm for 2 gang på et halvt år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
5 svar
4 synes godt om
16. december 2013

mariamiss6

Åh min stakkels Bastian...

I sommers brækkede han sin arm på et trampolin stunt med sin lidt større fætter. De var rigtig dygtige, og sørgede for at brække begge knoglerne i underarmen, således at en gips ikke var nok, men så Bastian måtte opereres og have indsat stivere inden i begge knogler OG have gips på selvfølgelig... 

Så først, 2 dages ulidelig ventetid på operation i sommers. 
Så 6 uger med gips og være påpasselig med vand i alle henseender.
Så, ca 4 måneder yderligere uden gips, men med stiverne inden i knoglerne...

Stiverne blev så fjernet den 28. November 2013.... Altså, for 18 dage siden.... De her stivere havde siddet grundigt fast, og bastian kom hjem med forbinding på henholdsvis albue og håndled, for at dække over 2 operations sår, med henholdsvis 5 og 6 sting. 

Og idag falder han så guddødemig og slår sig på en sten eller noget i frikvarteret, og KNÆK så røg armen igen.... Han har først idag tabt de sidste tråde fra da stiverne blev taget ud, og nu skal han så i narkose igen imorgen, og som minimum have sat knoglen på plads, fordi den sidder selvfølgelig i en rigtig uhensigtsmæssig vinkel, så armen ligner lidt en flitsbue....
Og hvis han er rigtig heldig, fordi den er selvfølgelig knækket nøjagtig og præcis der hvor den knækkede første gang, så skal han også have en stiver sat i denne gang, og så skla vi så ind og have den pillet ud igen om ca. 4-5 måneder :S

Hvem sagde klippekort til skadestuen....

Måske er det på tide jeg holder op med at blære mig så meget med at begge unger gik penicillinfri til de var 3 år gamle, det ser ud til at hævne sig lidt i form af skadestuebesøg lige nu :S 

By the way, Bastian er 6 år gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Avvvvvv hvor uheldigt!  Rigtig god bedring med ham! Vh stine

Anmeld

16. december 2013

MyLove E

Stakkels dreng.
Min kære niece på 11år har jeg nu kendt i 5år (mandens niece)
Hun har på de 5 brækket sin arm fem gange og været igennem 2 operationer.
Den sidste var i fredags. Så hun har nu pakket armen ind til over albuen. .
Elias min søn har sagt han gerne vil hjælpe hende med at pakke julegaver op...

Meget uheldige børn

Anmeld

16. december 2013

Kløver

Åh nej hvor synd og så uheldigt

Håber eet er i orden så han kan må hjem og få en god jul uden for mange smerter og gener fra operation

Anmeld

16. december 2013

mariamiss6

En god jul skal han skam nok nå at få. så slem en operation satser jeg ikke på. Jeg mener, han har jo kun brækket halvt så mange knogler som sidste gang :-S

Sikke en uheldig pige da også. Hun må være en anelse træt af det med brækkede knogler tænker jeg.

Anmeld

16. december 2013

ano14316

mariamiss6 skriver:

Åh min stakkels Bastian...

I sommers brækkede han sin arm på et trampolin stunt med sin lidt større fætter. De var rigtig dygtige, og sørgede for at brække begge knoglerne i underarmen, således at en gips ikke var nok, men så Bastian måtte opereres og have indsat stivere inden i begge knogler OG have gips på selvfølgelig... 

Så først, 2 dages ulidelig ventetid på operation i sommers. 
Så 6 uger med gips og være påpasselig med vand i alle henseender.
Så, ca 4 måneder yderligere uden gips, men med stiverne inden i knoglerne...

Stiverne blev så fjernet den 28. November 2013.... Altså, for 18 dage siden.... De her stivere havde siddet grundigt fast, og bastian kom hjem med forbinding på henholdsvis albue og håndled, for at dække over 2 operations sår, med henholdsvis 5 og 6 sting. 

Og idag falder han så guddødemig og slår sig på en sten eller noget i frikvarteret, og KNÆK så røg armen igen.... Han har først idag tabt de sidste tråde fra da stiverne blev taget ud, og nu skal han så i narkose igen imorgen, og som minimum have sat knoglen på plads, fordi den sidder selvfølgelig i en rigtig uhensigtsmæssig vinkel, så armen ligner lidt en flitsbue....
Og hvis han er rigtig heldig, fordi den er selvfølgelig knækket nøjagtig og præcis der hvor den knækkede første gang, så skal han også have en stiver sat i denne gang, og så skla vi så ind og have den pillet ud igen om ca. 4-5 måneder

Hvem sagde klippekort til skadestuen....

Måske er det på tide jeg holder op med at blære mig så meget med at begge unger gik penicillinfri til de var 3 år gamle, det ser ud til at hævne sig lidt i form af skadestuebesøg lige nu  

By the way, Bastian er 6 år gammel

Åhhh sødeste... Det er jeg ked af at høre... Selvfølgenig åå Bastians vejne men bestemt også dine... Det er ikke sjovt når man tror det er overstået men i virkelligheden skal Mam starte forfra...

Møsser til dig og drengene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.