Ville jeg turde at fortælle det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde en bio i august måned . 

vi havde været igang med pb i 4 måneder før der var "gevinst"..  Jeg havde lige overrasket manden med en lille gave og testen.. Derfra gik der et par dage , og så var jeg ikke længere gravid  

pb har været på pause siden august hvor det skete, og jeg har spist mine P-piller siden .. Vi snakker vi om at smide dem igen, fordi vi begge er kommet ovenpå.. Men.. Ville jeg turde at fortælle ham at jeg er gravid, når den er der ? Eller vil det bare ende som endnu et slag? Jeg følte sidst at jeg ikke kunne passe på det.. Sker det igen vil jeg føle mig helt ubrugelig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg havde en bio i august måned . 

vi havde været igang med pb i 4 måneder før der var "gevinst"..  Jeg havde lige overrasket manden med en lille gave og testen.. Derfra gik der et par dage , og så var jeg ikke længere gravid  

pb har været på pause siden august hvor det skete, og jeg har spist mine P-piller siden .. Vi snakker vi om at smide dem igen, fordi vi begge er kommet ovenpå.. Men.. Ville jeg turde at fortælle ham at jeg er gravid, når den er der ? Eller vil det bare ende som endnu et slag? Jeg følte sidst at jeg ikke kunne passe på det.. Sker det igen vil jeg føle mig helt ubrugelig... 

Selvfølgelig tør du det
Men næste gang skal du måske bare fortælle det uden gaver, uden overraskelser, men lige ud af posen for at skåne jer begge hvis det urimelige skulle ske igen ?

Anmeld

16. december 2013

Frk.S

Det er på ingen måde din skyld at du havde en bio... det sker for rigtig mange og er ofte fordi der er noget galt med spiren og IKKE fordi du ikke kunne passe på det.

Selvfølgelig skal manden da vide det når du bliver gravid igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.