lotte h skriver:
Hej herinde. ..
Er ny i denne verden. Men hvad jeg har læst syndes jeg i virker søde og rare og støtter hinanden. . Så her er jeg... ;-)
Kort fortalt blev min kæreste og jeg opstartet for nogle uger siden da han har lav sædkvalitet og derfor skulle vi starte op med kort behandling. . Jeg var ude og få taget æg ud i fredags og hold op det gjorde ondt..
de tog 5 ud som vi fik afvide var flotte.... men men men idag mandag da vi så skulle ha været ude og ha lagt dem op fik vi en trist opringning om der er ikke var nogen og ligge op... :-( de 4 af dem havde så ikke været helt moden og så var der et godt men det havde ikke delt sig.... nu er vi så sat på den lange behandling nu her jeg næste gang får min menstruation. .. men er der andre som har prøvet det forløb vi har nu her ?? Syndes det har været en hård dag og kom i gennem og man har hele tiden den tanke i hovedet med om det nogensinde vil lykkes os... :-( 
Det kan være svært at sætte den rette dosis hormoner i første forsøg, da kvinder reagerer meget forskelligt på hormoner. Så de har en standard-dosis de lægger ud med. Derfor vil nogle ikke producere så mange æg første gang, hvor andre måske vil blive overstimulerede.
Jeg producerede ikke så mange første gang, men blev sat op i hormon-dosis og producerede mange anden gang.
Det er ærgerligt at så mange af dem ikke var modne, men de bliver nødt til at tage udgangspunkt i det største æg og sørge for ægudtagning inden det største æg løser sig selv - for så er det for sent.
Lang behandling er en god løsning i sådan et tilfælde, for der kan man styre kroppens hormonelle proces kunstigt og derfor have mere kontrol.
Mit gæt er at du næste gang vil blive sat op i hormon-dosis, og hvis de ikke selv foreslår det, så synes jeg at du skal spørge.

Anmeld