Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Min mand og jeg skal skilles. Sammen har vi to børn, som nu skal dele. Vi er enige om at jeg skal have dem i otte dage og han skal have dem i seks dage. Resten er vi uenige om!!
Hvad gør i andre som har delebørn og deler dem næsten lige? Jeg tænker økonomisk, med adresse osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MLT skriver: Hej alle Min mand og jeg skal skilles. Sammen har vi to børn, som nu skal dele. Vi er enige om at jeg skal have dem i otte dage og han skal have dem i seks dage. Resten er vi uenige om!! Hvad gør i andre som har delebørn og deler dem næsten lige? Jeg tænker økonomisk, med adresse osv.
Kan i ikke ha dem en uge af gangen?
Altså en 7/7 ordning?
Jeg deler min store søn, men det er kun hver anden weekend han er hos hans Far
Mettefpigen skriver: Jeg kender en som deler 2 børn... de gør det sådan at den ene har adresse hos den ene og den anden hos den anden... ingen børnebidrag, og den ene sørger for tøj og andet til den ene og den anden sørger for det til den anden...
Jeg kender en som deler 2 børn... de gør det sådan at den ene har adresse hos den ene og den anden hos den anden... ingen børnebidrag, og den ene sørger for tøj og andet til den ene og den anden sørger for det til den anden...
Jeg vil gerne høre fra nogen som gør det på den måde, hvor det ene af børnene har adresse hos mor og den anden hos far. Hvad gør i med økonomi, betaling osv?
MLT skriver: Jeg vil gerne høre fra nogen som gør det på den måde, hvor det ene af børnene har adresse hos mor og den anden hos far. Hvad gør i med økonomi, betaling osv?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128