Delebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
5 synes godt om
16. december 2013

MLT

Hej alle

Min mand og jeg skal skilles. Sammen har vi to børn, som nu skal dele. Vi er enige om at jeg skal have dem i otte dage og han skal have dem i seks dage. Resten er vi uenige om!!

Hvad gør i andre som har delebørn og deler dem næsten lige? Jeg tænker økonomisk, med adresse osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Bshizzle

MLT skriver:

Hej alle

Min mand og jeg skal skilles. Sammen har vi to børn, som nu skal dele. Vi er enige om at jeg skal have dem i otte dage og han skal have dem i seks dage. Resten er vi uenige om!!

Hvad gør i andre som har delebørn og deler dem næsten lige? Jeg tænker økonomisk, med adresse osv.

Kan i ikke ha dem en uge af gangen? 

Altså en 7/7 ordning? 

Jeg deler min store søn, men det er kun hver anden weekend han er hos hans Far 

Anmeld

16. december 2013

Mettefpigen

Jeg kender en som deler 2 børn... de gør det sådan at den ene har adresse hos den ene og den anden hos den anden... ingen børnebidrag, og den ene sørger for tøj og andet til den ene og den anden sørger for det til den anden...

Anmeld

16. december 2013

et-ønske

Mettefpigen skriver:

Jeg kender en som deler 2 børn... de gør det sådan at den ene har adresse hos den ene og den anden hos den anden... ingen børnebidrag, og den ene sørger for tøj og andet til den ene og den anden sørger for det til den anden...

Det er også den løsning jeg har hørt fra dem med to børn der deler 7/7

Min datter har altid været 12/2 hos mig.

Anmeld

16. december 2013

MLT

Jeg vil gerne høre fra nogen som gør det på den måde, hvor det ene af børnene har adresse hos mor og den anden hos far. Hvad gør i med økonomi, betaling osv?

Anmeld

16. december 2013

LinLin

MLT skriver:

Jeg vil gerne høre fra nogen som gør det på den måde, hvor det ene af børnene har adresse hos mor og den anden hos far. Hvad gør i med økonomi, betaling osv?

Hvad skulle der være af betaling? Hvis i har "en hver" er der jo ikke børnebidrag... Og mht institution er det bopælsforælder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.