hjælp skal jeg være bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg har været syg længe så ikke nyt i det...

men jeg får afleveret min børn her til morgen og tager så hjem drikker lidt the..
jeg bliver pluslig koldsvedig ryster mit syn driller og kaster så klar væske op men med sorte klumper i ( har intet spist siden igår kl 17)
Nu har jeg det sådan oki har lidt ondt i hovedet nu og er træt
hvad ville i gøre skal jeg være bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

men jeg får afleveret min børn her til morgen og tager så hjem drikker lidt the..
jeg bliver pluslig koldsvedig ryster mit syn driller og kaster så klar væske op men med sorte klumper i ( har intet spist siden igår kl 17)

Jeg ville lige give lægen et kald.

Anmeld

16. december 2013

Michella2

Anonym skriver:

Give lægen en kald i første omgang som minimum ja !

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Har kontaktet lægen men det var han sekretær det kunne lyde som om jeg kaster blod op men hun ville få lægen til at ringe ja det så en time siden ringer så igen jamen han har jo folk ind hun vender det med ham her til middag og så kunne han ringe der..
jeg sitre en del endnu og har igen kastet op sådan noget vand noget med sort grums i

Anmeld

16. december 2013

Mimic

Anonym skriver:

Har kontaktet lægen men det var han sekretær det kunne lyde som om jeg kaster blod op men hun ville få lægen til at ringe ja det så en time siden ringer så igen jamen han har jo folk ind hun vender det med ham her til middag og så kunne han ringe der..
jeg sitre en del endnu og har igen kastet op sådan noget vand noget med sort grums i

sort grums i opkast kan være tegn på mavesår, eller en irritation i slimhinderne i spiserøret..jeg havde nok ringet igen og banket i bordet

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

sort grums i opkast kan være tegn på mavesår, eller en irritation i slimhinderne i spiserøret..jeg havde nok ringet igen og banket i bordet

Jeg har både spiserørs brok rimlig stor og spiserørs katar
jeg har fået ondt i toppen af maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.