Barn syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Åh for pokker jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Mit barn er syg. Jeg har lige haft barn syg og nu måtte jeg melde barn syg igen. Min mand har også været hjemme med vores barn vi deler det nogenlunde. Men hvad gør jeg? Jeg har ikke nogen der bare lige kan passe. Og hvis der er nogen som skal passe skal vi finde ud af det i god tid. Nu er jeg igang med at høre om nogen kan passe hvis vores barn er syg imorgen også. Hvad gør I? Altså jer som ofte har syge børn? Får bare dårlig samvittighed. Men hvis jeg sender mit barn i vuggestue og tager på arbejde føler jeg at jeg svigter mit barn. Men jeg skal jo passe mit job men jeg vil ikke svigte mit barn. Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Åh for pokker jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Mit barn er syg. Jeg har lige haft barn syg og nu måtte jeg melde barn syg igen. Min mand har også været hjemme med vores barn vi deler det nogenlunde. Men hvad gør jeg? Jeg har ikke nogen der bare lige kan passe. Og hvis der er nogen som skal passe skal vi finde ud af det i god tid. Nu er jeg igang med at høre om nogen kan passe hvis vores barn er syg imorgen også. Hvad gør I? Altså jer som ofte har syge børn? Får bare dårlig samvittighed. Men hvis jeg sender mit barn i vuggestue og tager på arbejde føler jeg at jeg svigter mit barn. Men jeg skal jo passe mit job men jeg vil ikke svigte mit barn. Nogle gode råd?

Jeg har haft en del hjemmedage med Bella da hun lige var startet i vuggestue, og jeg var startet på arbejde, men ikke om jeg vil sende hende afsted når hun er syg. 

På det tidspunkt havde jeg heldigvis en masse restferie som jeg kunne tage af - var det evt. en mulighed?

Anmeld

16. december 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Jeg har også brugt mange feriedage, og manden lige så... Men vi er også så heldige at min svigermor bor tæt på, HVIS det skulle blive helt galt. Indtil videre har det dog ikke været nødvendigt at bruge hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.