To Mclouds daughters Fans...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

BinaMor

jeg er såå meget fan.. og har købt de 4 første sæsonermen er aldrig nået meget længere end da claire døde. overvejer at købe de sidste sæsoner men....
syntes i at serien bliver ved med at være lige så god, nu da clair er død og tess flytter?? kan næsten ikke forstille mig det ku være det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

SaNiNa

de to sidste sæsoner syntes jeg er kedelige der er alt for mange nye med...

Er osse stor fan og ejer alle sæsoner

Anmeld

28. juli 2009

oo

tess flytter jo ikke lige efter at clair dør! der går laaaaang tid imellem
jeg æææælsker også mcclouds døtre og har vist nok set alle afsnit... så jeg stemmer for at du skal købe alle sæsoner! den sidste er måske lidt træls fordi tess heller ikke er der, men så har man jo fået et fint forhold til de nye figurer...

Anmeld

28. juli 2009

Amelia<3

jeg er også en stor fan af mcleouds daughters og jeg syntes at serien bliver mere og mere spændende for hver sæson. Det er mega træls at der er ikke flere sæsoner..

Anmeld

28. juli 2009

dorthemus

Elsker også bare den serie...tudede da Alex døde. Han var så lækker

Anmeld

28. juli 2009

oo

dorthemus skriver:

Elsker også bare den serie...tudede da Alex døde. Han var så lækker

what what what??? da alex døde?? jamen...fik han ikke barn med hende den rødhårede?? jeg tror jeg har misset nogle slutninger så

Anmeld

28. juli 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Dør Alex??? - Jeg troede at jeg havde set alle afsnit, men det har jeg så åbenbart ikke.
Er det ikke Nick du mener?? (der så ikke er død alligevel)

Anmeld

28. juli 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

what what what??? da alex døde?? jamen...fik han ikke barn med hende den rødhårede?? jeg tror jeg har misset nogle slutninger så

Jo jo med Stevie, men på vej hjem fra lufthavnen....kører han galt!! Og ligger fastklemt under et træ. Stevie finder ham og han dør i hendes arme

Anmeld

28. juli 2009

oo

dorthemus skriver:

Jo jo med Stevie, men på vej hjem fra lufthavnen....kører han galt!! Og ligger fastklemt under et træ. Stevie finder ham og han dør i hendes arme

ÅH NEJ! det var dog grufuldt!

Anmeld

28. juli 2009

Amelia<3

Det er Alex der kommer ud for en ulykke og dør. Han er gift med Stevie og de får en søn sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.