Majastina skriver:
Gud hvor var det godt, du tog den beslutning så, når hun var indbilsk gravid, det er simpelthen så synd. Min tæve er også steriliseret, og jeg synes det var nogle hårde to uger bagefter, men det var den helt rigtige beslutning, og jeg er glad for, at vi fik det gjort.
Hvordan går det med hende i dag?
Knus Camilla (hvis hund også lige er blevet opereret, men stadig lige fræk, i nat flåede hun forbindingen af, så nu skal vi afsted igen... altså.)
Ja det er næsten helt held i uheld at vi har hanhunden også, for havde vi ikke ham, havde jeg da ikke skænket sterilisationen en tanke lige til at starte med...
Og især når nu hendes æggestokke slet ikke så ud som de skulle ydermere...
Hun er lidt mere frisk i dag, og snupper sin medicin med løftet hale hehe (Når nu man får lov at få lidt vådfoder sammen med

) Hun er dog liiige lovlig frisk hvis jeg selv skal sige det, hun er UTROLIG livlig og springer op og ned af sofaen og sengen, og jeg kan ikke forestille mig det er det bedste for hendes sår, men det er lige det splitsekund jeg kigger væk hun gør det...

Casie (hanhund) har hylet og pevet siden igår fordi han synes hun fik RIGELIGT med omsorg

Så han har sovet arm i arm med mig inat det store pus hehe

Hvad er din blevet opereret for, hvis man må være nysgerrig
Anmeld