Puha så er det på tordag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

ønskebørn74

LineD skriver:

Så er vi hjemvendt fra dyrlægen.

En meget træt og smertebetyngt vufhund!
Hun var indbilsk gravid og hendes æggestokke var meget abnormale, så det var klart den rette beslutning at få hende steriliseret.

Har fået en masse smertestillende med hjem samt lidt antibiotika...

I skrivende stund ligger hun i dynen foran brændeovnen og slapper af.

Min lille pige (l) (l) (l)

(Lige et lille billede af patienten)

Nååår den lille stakkel... Giv hende et vuf fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Gitte

Godt at høre den lille hund har det godt. Og så vil jeg lige sige, at hun ligner utrolig meget vores lille hunhund
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2009

LineD

Gitte skriver:

Godt at høre den lille hund har det godt. Og så vil jeg lige sige, at hun ligner utrolig meget vores lille hunhund

Hold da op ja hvor hun ligner!!!
Min er en lille ½ gravhund ½ springerspaniel, hvad er din smukke vuf for en

Anmeld

31. juli 2009

Dictes mor

LineD skriver:

Så er vi hjemvendt fra dyrlægen.

En meget træt og smertebetyngt vufhund!
Hun var indbilsk gravid og hendes æggestokke var meget abnormale, så det var klart den rette beslutning at få hende steriliseret.

Har fået en masse smertestillende med hjem samt lidt antibiotika...

I skrivende stund ligger hun i dynen foran brændeovnen og slapper af.

Min lille pige (l) (l) (l)

(Lige et lille billede af patienten)

Gud hvor var det godt, du tog den beslutning så, når hun var indbilsk gravid, det er simpelthen så synd. Min tæve er også steriliseret, og jeg synes det var nogle hårde to uger bagefter, men det var den helt rigtige beslutning, og jeg er glad for, at vi fik det gjort.

Hvordan går det med hende i dag?

Knus Camilla (hvis hund også lige er blevet opereret, men stadig lige fræk, i nat flåede hun forbindingen af, så nu skal vi afsted igen... altså.)

Anmeld

31. juli 2009

LineD

Majastina skriver:

Gud hvor var det godt, du tog den beslutning så, når hun var indbilsk gravid, det er simpelthen så synd. Min tæve er også steriliseret, og jeg synes det var nogle hårde to uger bagefter, men det var den helt rigtige beslutning, og jeg er glad for, at vi fik det gjort.

Hvordan går det med hende i dag?

Knus Camilla (hvis hund også lige er blevet opereret, men stadig lige fræk, i nat flåede hun forbindingen af, så nu skal vi afsted igen... altså.)

Ja det er næsten helt held i uheld at vi har hanhunden også, for havde vi ikke ham, havde jeg da ikke skænket sterilisationen en tanke lige til at starte med...
Og især når nu hendes æggestokke slet ikke så ud som de skulle ydermere...

Hun er lidt mere frisk i dag, og snupper sin medicin med løftet hale hehe (Når nu man får lov at få lidt vådfoder sammen med ) Hun er dog liiige lovlig frisk hvis jeg selv skal sige det, hun er UTROLIG livlig og springer op og ned af sofaen og sengen, og jeg kan ikke forestille mig det er det bedste for hendes sår, men det er lige det splitsekund jeg kigger væk hun gør det...

Casie (hanhund) har hylet og pevet siden igår fordi han synes hun fik RIGELIGT med omsorg Så han har sovet arm i arm med mig inat det store pus hehe

Hvad er din blevet opereret for, hvis man må være nysgerrig

Anmeld

31. juli 2009

Dictes mor

Åh det er fantastisk at høre, at hun er så frisk! Det kan faktisk være noget af det sværeste af det hele, at holde dem  i ro. Det er i hvert fald ikke let herhjemme... Åh, hvor hun altid roder rundt i alt muligt.

Stakkels Cassie, det er da heller ikke let at forstå, at hun er så skidt, og at hun får en masse opmærksomhed

Molly er blevet opereret i sin ene bagpote, han sad fast i en metal trappe og rev sin klo af, så hun havde et åbent sår ind til knoglen, lille stakkel. Det skulle lige ordnes, men hun gider ikke have forbinding på, tossede hun. Og hun skal jo gerne holde sig lidt i ro, men prøv at forklare det til en border collie

Anmeld

31. juli 2009

Gitte

LineD skriver:

Hold da op ja hvor hun ligner!!!
Min er en lille ½ gravhund ½ springerspaniel, hvad er din smukke vuf for en

Hej Line, vores er ½ dansk/svensk gårdhund og ½ sort cocker spaniel.

Anmeld

31. juli 2009

Nanna1985

Dejligt at det gik godt.. Vores store basse dreng skal os snart have det gjort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.