Til jer der kender undfangelsestidspunktet ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køn vs undtagelse ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

604 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2013

Anonym trådstarter

Til jer der ved præcist hvornår I blev gravide i forhold til æl ... Blev det en dreng eller pige? Altså undfanget før eller på æl dagen? 

Kunne være sjovt at se, selvom jeg godt ved mange ikke kender datoen præcist .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

dorthemus

Anonym skriver:

Til jer der ved præcist hvornår I blev gravide i forhold til æl ... Blev det en dreng eller pige? Altså undfanget før eller på æl dagen? 

Kunne være sjovt at se, selvom jeg godt ved mange ikke kender datoen præcist .... 

Jeg er donor insemineret og kender derfor undfangelsestidspunktet. Jeg fik en pige

Anmeld

16. december 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Alle 3 gange har vi haft sex fra dagen før ÆL til dagen efter,og vi har fået 2 drenge og en pige. 

Anmeld

16. december 2013

MetteT

Jeg er blevet insemineret begge gange, så kender ret præcist tidspunktet.. Første gang blev det en pige og anden gang en dreng..,

Anmeld

16. december 2013

Lise

Første var vist lige på ægløsning, og det blev en dreng. Anden gang ville jeg gerne have en pige, så der forførte jeg manden et par dage før ægløsning, og så fik vi en dreng mere 

Anmeld

16. december 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Vores datter er lavet på æl dagen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.