Den søde ventetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2013

Anonym trådstarter

Så krydser jeg fingre! Så er vi startet på pb. Min første cyklus efter P-pille stop var på 24 dage. Men jeg håber den er sådan denne her gang også. Hvis jeg er gravid, vil jeg være 4+0 i morgen. Vi har kun haft sex en dag, hvor jeg gættede på ægløsning var der. Så det er virkelig et held, hvis det vil lykkes! jeg har haft mens smerter on and off i den sidste uge. I lørdags var jeg til fest, der måtte jeg brække mig (ved ikke om det var maden), søndag havde jeg aftenkvalme. Så håber virkelig der er noget! er der nogle andre, som er i samme bås som mig?:-) vil gerne "følges" med nogen?:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

christina92

Anonym skriver:

Så krydser jeg fingre! Så er vi startet på pb. Min første cyklus efter P-pille stop var på 24 dage. Men jeg håber den er sådan denne her gang også. Hvis jeg er gravid, vil jeg være 4+0 i morgen. Vi har kun haft sex en dag, hvor jeg gættede på ægløsning var der. Så det er virkelig et held, hvis det vil lykkes! jeg har haft mens smerter on and off i den sidste uge. I lørdags var jeg til fest, der måtte jeg brække mig (ved ikke om det var maden), søndag havde jeg aftenkvalme. Så håber virkelig der er noget! er der nogle andre, som er i samme bås som mig?:-) vil gerne "følges" med nogen?:-) 

Hej du

for at I har været EKSTREM heldige og fået lavet en spire i første og eneste hug

Der er en test-liste herinde hvor du kan følge med i om andre tester positiv nu her, hvis du gerne vil følges med nogen  Der er også terminsgrupperne herinde, ved dog ikke hvor meget de bliver brugt

Anmeld

15. december 2013

Anonym trådstarter

Hej Christina.

tak for krydsen fingre! 

Jeg må lige ind og kigge den festligste! :-) jeg har bestilt graviditetsteste på nettet, så der går lige et par dage inden jeg kan teste:-d håber bare på der ikke kommer noget mens inden!:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.