anbefal en mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

B&J

bøllen skriver:

iPhone 

jamen så må jeg ned og kigge lidt på en imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Lukas&Liam<3

Har selv haft iphone i flere år, men har lige købt en lg g2. Jeg vil bestemt ikke anbefale iphone. Der er evig altid problemer med dem. Min gamle gik ud selvom der var strøm på når det var koldt, den kunne tit ikke holde strøm en hel dag, alle jeg kender med iphone 5 har problemer når den skal lade. Jeg bruger altid min telefon til at gå på nettet med, og med iphone er det tit begrænset fordi den ikke har forskellige programmer man skal bruge for at læse hjemmesiden.

Anmeld

15. december 2013

B&J

Maria&Lukas skriver:

Har selv haft iphone i flere år, men har lige købt en lg g2. Jeg vil bestemt ikke anbefale iphone. Der er evig altid problemer med dem. Min gamle gik ud selvom der var strøm på når det var koldt, den kunne tit ikke holde strøm en hel dag, alle jeg kender med iphone 5 har problemer når den skal lade. Jeg bruger altid min telefon til at gå på nettet med, og med iphone er det tit begrænset fordi den ikke har forskellige programmer man skal bruge for at læse hjemmesiden.

det lyder da ikke så godt hvad med den nye iphone der er kommet i i plastik hvordan er den?

det lyder da ikke godt med der er en masse fejl.

Anmeld

15. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
B&J skriver:

den er også fed hvad med den med plastic ???

Den med plastik er en billig udgave. Men jeg har ikke hørt noget dårligt om den endnu : )

Anmeld

15. december 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen så må jeg ned og kigge lidt på en imorgen

Jeg er ihvertilfald glad for min ��

Anmeld

15. december 2013

Lykke:)

B&J skriver:

jeg har aldrig haft en iphone. lige nu har jeg en HTC så det er jo en helt ny verden

Så kan det da kun være en iPhone

Anmeld

15. december 2013

Lukas&Liam<3

B&J skriver:

det lyder da ikke så godt hvad med den nye iphone der er kommet i i plastik hvordan er den?

Det ved jeg ikke
Men udover min iphone hele tiden gik ud var jeg glad for den. Men efter jeg har fået lg'en synes jeg den er bedre.

Anmeld

15. december 2013

LinLin

Jeg havde kun haft Sony erichsson i ti år eller mere da min kæreste kom hjem med en iphone til mig sidste år ("impulskøb") så den har jeg endnu (en alm 4'er) og er glad for den. Synes det var et nemt skifte - så forskellige er de altså heller ikke...
Det er i øvrigt super smart at vi kan synkronisere kalendre på begges Tlf + ipad...

Men hvis ikke Ricki havde købt en til mig havde jeg nok stadig haft Sony og været fint tilfreds med det

Anmeld

15. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
B&J skriver:

Jeg kender ingen der har tekniske problemer med iphone, min opfattelse er faktisk at det er det eneste indtil videre der bare virker!  

min er en iphone5

havde samsung før og den crachede virkelig tit og kunne i perioder pludselig ikk lade med opladeren til stikkontakt og kan se at mine forældres har lidt de samme problemer   det er ellers også gode telefoner, men ja, de holder vist lige knapt så længe i teknikken. 

Anmeld

15. december 2013

B&J

Aisha skriver:

Den med plastik er en billig udgave. Men jeg har ikke hørt noget dårligt om den endnu : )

jamen jeg tænker mere fordi jeg arbejder meget og den skal ligge i min lomme og skal kunne holde til bare lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.