ondt ved kindtanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

SaNiNa

Jeg var ved tandlæge for ganske få dage side og i går begyndte jeg at have ondt ved kindtanden ikke i selve tanden, men i tandkødet, det er her til aften blevet så slem at jeg ikke kan synke eller tygge uden det gør utrolig ondt...

Er der ikke en tandlæge herinde som kan hælpe med et god råd. det skal lige sige at min tandlæge sagde det hele så rigtig fint ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

Jeg var ved tandlæge for ganske få dage side og i går begyndte jeg at have ondt ved kindtanden ikke i selve tanden, men i tandkødet, det er her til aften blevet så slem at jeg ikke kan synke eller tygge uden det gør utrolig ondt...

Er der ikke en tandlæge herinde som kan hælpe med et god råd. det skal lige sige at min tandlæge sagde det hele så rigtig fint ud.

Jeg er ikke tandlæge, men har lige haft infektion i en visdomstand.. kan varmt anbefale at få kigget på det INDEN det går amok, for er du vimmer det gør ondt, hvis infektionen får fat! er din visdomstand kommet op, der hvor det gør ondt? nogengange går der et lille hul i tandkødet som så gør at der kan komme baktusser derned... specielt når det er varmt (som det har været i dag, i hvert fald her), hygger de sig rigtig godt...
god bedring!
knus

Anmeld

28. juli 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

Jeg er ikke tandlæge, men har lige haft infektion i en visdomstand.. kan varmt anbefale at få kigget på det INDEN det går amok, for er du vimmer det gør ondt, hvis infektionen får fat! er din visdomstand kommet op, der hvor det gør ondt? nogengange går der et lille hul i tandkødet som så gør at der kan komme baktusser derned... specielt når det er varmt (som det har været i dag, i hvert fald her), hygger de sig rigtig godt...
god bedring!
knus

har fået fjernet min visdomtand lige der hvor det gør mega ondt...

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

har fået fjernet min visdomtand lige der hvor det gør mega ondt...

har en kollega som får betændelse i tandsækken gentagne gange efter at have fået fjernet sin visdomstand... så jeg synes du skal ringe til din tandlæge.. køb noget klorhexidin mundskylle værk (0,12 %) og skyl 3 gange om dagen...se om det virker og ellers tag til tandlægen!

Anmeld

29. juli 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

har en kollega som får betændelse i tandsækken gentagne gange efter at have fået fjernet sin visdomstand... så jeg synes du skal ringe til din tandlæge.. køb noget klorhexidin mundskylle værk (0,12 %) og skyl 3 gange om dagen...se om det virker og ellers tag til tandlægen!

Tide er bestilt til kl 12 og kæresten kommer hjem og tager lillemanden for det er jo selvfølgelig lige deromkring han plejer at spise og være god træt...

mine nye tandlæge snakkede om det kunne være min visdomtand men er bare 100'% på jeg fik den fjernet for godt 3 år siden. men nu er jeg jo ikke sikker alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.