Er i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Lullaby

Jeg har set den flotteste corsage med blomster i Aldi. Købt den og den passer mig fantastisk. Mine bryster sidder super i den og de er ikke pakket ind som de ellers skal når jeg køber bher. Det er så meningen at det skal være en corsage der skal være synlig. Altså ikke en der er under tøjet. Nu kommer problemet så. Min mand pointerer at den er både meget nedringet og meget fræk. Den passer ikke til alle lejligheder og folk vil snakke om den. Og nu er jeg bare så usikker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det er meget meget svært at svare på når jeg ikke ved hvordan det ser ud...
Er det ikke lidt typisk mænd at de helst ikke vil have konen/kæresten til at være alt for lækre overfor andre? måske er han bare bange for al den opmærksomhed du ville få?
Jeg synes du skal mærke efter hvad DU synes og så gøre sådan!
Håber du kunne bruge svaret..
knus

Anmeld

28. juli 2009

Lullaby

Den er lige så nedringet som denne dog hverken pyntet med flæser eller andet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2009

Maise

Kan man se et billed? Gør hvad du synes er rigtigt, det er jo dig der skal være tilpas i den ikke ham.

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

MorpåSjælland skriver:

Den er lige så nedringet som denne dog hverken pyntet med flæser eller andet

vil godt gi din mand ret i at den ikke passer til enhver lejlighed, men syntes bestemt ikke det er noget du behøver at skjule, være flov over eller i tvivl om...
Brug den når du føler for det, og hold fast i den følelse du havde om at den sad god og føles godt...

Knus Stina der selv vil kunne hoppe i sådan en og være stolt!!!

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tjo, den er måske lidt nedringet... men hvis du føler dig flot i den, synes jeg IKKE det er for meget til at du sagtens kan have den på ude! Vi kvinder må jo vise de fordele frem, vi har!
Jeg siger: Go for it, hvis du føler dig lækker!

Anmeld

29. juli 2009

kiwilouise

MorpåSjælland skriver:

Jeg har set den flotteste corsage med blomster i Aldi. Købt den og den passer mig fantastisk. Mine bryster sidder super i den og de er ikke pakket ind som de ellers skal når jeg køber bher. Det er så meningen at det skal være en corsage der skal være synlig. Altså ikke en der er under tøjet. Nu kommer problemet så. Min mand pointerer at den er både meget nedringet og meget fræk. Den passer ikke til alle lejligheder og folk vil snakke om den. Og nu er jeg bare så usikker.

jeg må nok give den mand ret at en nok ikke passer til alle lejligheder f.eks mormors 90 års fødselsdag men uanset hvad så ser du skide godt ud i den den sidder jo helt perfekt - synes selv at det er svært at finde nogen der bare sidder behageligt og godt samtidig....

Anmeld

29. juli 2009

Honningblomst

Hej...

Jeg synes corsager er så flotte og føler du selv den sidder godt og du ser smuk ud, så skal du da bare tage den på....hvorfor skal man tage så meget hensyn til hvad andre mener, der er alligevel altid nogen der synes det er for meget eller fo lidt det man gør....hvis du kan lide den, så tager du den på til lige hvad du vil...din mand synes sikkert bare du er lidt for lækker i den-griner

Nej, jeg synes man skal tage på lige hvad man vil....

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.