What to do or say...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
1 svar
6 synes godt om
14. december 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 dejlige år, og vil nu begynde på BP.
Men efter vi aftalte at begynde, har han fået en irriterende tendens, med at når vi kommer op og skændes (som vi ellers sjældent gør) så siger han: Jeg har ikke lyst til sex i aften.
Og det siger han jo kun for at ramme mig, fordi vi rigtig gerne vil have et barn...
Hvad skal gøre eller sige, når han siger sådan??? Jeg bliver jo ked af det, og synes det er pisse ærgerligt og surt når jeg endelig har ÆL... Vi bliver jo altid gode igen, men går så glip af en måske vigtig dag i min ÆL.
Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 5 dejlige år, og vil nu begynde på BP.
Men efter vi aftalte at begynde, har han fået en irriterende tendens, med at når vi kommer op og skændes (som vi ellers sjældent gør) så siger han: Jeg har ikke lyst til sex i aften.
Og det siger han jo kun for at ramme mig, fordi vi rigtig gerne vil have et barn...
Hvad skal gøre eller sige, når han siger sådan??? Jeg bliver jo ked af det, og synes det er pisse ærgerligt og surt når jeg endelig har ÆL... Vi bliver jo altid gode igen, men går så glip af en måske vigtig dag i min ÆL.
Øv

Jeg forstår ikke helt problemets omfang - I vil nu påbegynde PB, I er sjældent oppe at skændes - men det er allerede en tendens, at han siger sådan de få dage, du har ægløsning? 

Selvfølgelig er det en latterlig og umoden måde at ramme dig på, men hvor ofte er det sket, ovenstående taget i betragtning? Og hvis det  er en tendens, er han så af hjertet klar til og med på at få barn? - det lyder jo som om, det er for din skyld, I skal have sex? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.