C&C skriver:
Er glad for at høre det er gået jer godt ! Tillykke med jeres datter 
Okay vi er blevet henvist fra vores egen læge til fertilitets klinik hvor vi skal til første samtale den 30/12-13 og så vil de sende os videretil hospital .
hvordan reagerede du på hormon behandlingen ? & gjorde det ondt at få taget æg ud ?

Mange tak, jeg håber hurtigt l er lige så heldige

Jeg reagerede ikke synderligt på hormonbehandlingen, jeg var i lang protokol, som det hedder, når man først nedreguleres, for derefter at blive stimuleret med hormoner. Nedreguleringen fungerer på den måde, at man kommer i kunstig overgangsalder, grundet min sygdom har jeg prøvet det et par gange før, så ud over lidt hedeture, så var det fint for mig. Det er lidt grænseoverskridende at skulle stikke sig selv de første gange, men det kommer man hurtigt over og vænner sig til. Det værste for mig var, at medicinen skulle tages på bestemte tidspunkter, og det gjorde mig lidt presset.
Ægudtagningen var mildest talt ikke rar for mig, men det er meget forskelligt hvordan det er! Jeg har to veninder, der slet ikke kunne mærke det, og så har jeg en anden veninde, der har det ligesom mig. Men selvom det bestemt ikke var sjovt, så gør jeg det gerne igen, for at få sådan en lækker baby

og hvis mine æg kunne bruges, havde jeg også gjort det for at være donor!
Jeg håber l hurtigt kan komme i gang.
Anmeld