Thor 1 måned :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

BigHope13

Sikke en dejlig update Og hvor ser han bare skøn ud

tusind tak, er han virkelig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

BigHope13

tarkoflen skriver:

Sikke en dejlig basse tillykke med ham

ja han er min dejlige "lille" bassemand tusind tak skal du have

Anmeld

14. december 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Phobie er han skøn, og er stadig overrasket over hvor meget han bare ligner en Thor, det passer så godt til ham, men hvor går tiden da bare stærkt

ej hvor er det sødt sagt af dig er glad for at høre du synes han ligner en Thor, det har vi hørt flere sige efterhånden og det varmer bare rigtig meget da vi fik en del modstand fra min side af familien da vi valgte navnet, men er ikke et sekund i tvivl om at han er en Thor,

ja tiden den flyver altså bare alt alt for hurtigt afsted, kan slet ikke følge med, og kan slet ikke forstå at den her halvstore basse har ligget inde i min mave

håber det går dig godt

Anmeld

14. december 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

ja det er jo bare så dejligt altså
mange tak, er også rigtig glad for det. Vi har valgt at få lavet et måneds billede hver måned i et helt år og glæder mig til at se hans store udvikling på billederne

Dejlig ide! Det er sjovt at have når han bliver større!

Anmeld

14. december 2013

Carina:-)

Lækre unge 

Og han er jo et tydeligt bevis på at man godt kan blive en stor dejlig dreng uden at blive ammet 

Anmeld

14. december 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Tirsdag den 12 december blev min søn Thor allerede 1 måned gammel, om jeg fatter hvor tiden er blevet af.

Thor vokser med lynets hast og vil bestemt frem i verden. Han blev den 12 december vejet til 5100 g (fødsel 4350g) og 55 cm (fødsel 52 cm) og sundhedsplejersken skrev at det var en dreng som var i stor trivsel

Da han var knap 3 uger gammel måtte jeg opgive amningen helt, drengen bider hul på mig konstant, og jeg kunne sidde en hel time og amme og drengen var stadig sulten bagefter så efter mange kampe, og mange tåre måtte jeg kaste håndklædet i ringen, og det er det bedste jeg har gjort nu er både mor og søn glade og tilfredse og det må være det vigtigste.

Thor er en rigtig glad dreng som elsker at ligge på sit lejetæppe og pludre med sine meget lyse stemme

dog er han en lille tryghedsnarkoman som sover bedst i mor og fars arme i løbet af dagen, og hvis man ligger ham fra sig så giver det lidt ballade, dog sover han rigtig dejligt om natten, gerne mellem 3 og 5 timer så der kan vi vist ikke klage

ellers er der ikke så meget andet at opdatere med synes jeg.
i får lige et enkelt billede som vi fik taget i på hans månedsdag

Det er da dejligt og hører det går fremad 

Han er virkelig en lille lækkerbisken, ham kan du godt være stolt af søde  

Anmeld

15. december 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

ej hvor er det sødt sagt af dig er glad for at høre du synes han ligner en Thor, det har vi hørt flere sige efterhånden og det varmer bare rigtig meget da vi fik en del modstand fra min side af familien da vi valgte navnet, men er ikke et sekund i tvivl om at han er en Thor,

ja tiden den flyver altså bare alt alt for hurtigt afsted, kan slet ikke følge med, og kan slet ikke forstå at den her halvstore basse har ligget inde i min mave

håber det går dig godt

De bliver så hurtigt store han kan da bare ikke være andet end en Thor og en dejlig en af slagsen. Min svoger hedder Thor, og er en høj mand og passer også rigtig godt til ham, og han er bare så sød og hjælpsom og rar og ugørlig at omgås med så har kun positivt forbundet med navnet

Anmeld

15. december 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Tirsdag den 12 december blev min søn Thor allerede 1 måned gammel, om jeg fatter hvor tiden er blevet af.

Thor vokser med lynets hast og vil bestemt frem i verden. Han blev den 12 december vejet til 5100 g (fødsel 4350g) og 55 cm (fødsel 52 cm) og sundhedsplejersken skrev at det var en dreng som var i stor trivsel

Da han var knap 3 uger gammel måtte jeg opgive amningen helt, drengen bider hul på mig konstant, og jeg kunne sidde en hel time og amme og drengen var stadig sulten bagefter så efter mange kampe, og mange tåre måtte jeg kaste håndklædet i ringen, og det er det bedste jeg har gjort nu er både mor og søn glade og tilfredse og det må være det vigtigste.

Thor er en rigtig glad dreng som elsker at ligge på sit lejetæppe og pludre med sine meget lyse stemme

dog er han en lille tryghedsnarkoman som sover bedst i mor og fars arme i løbet af dagen, og hvis man ligger ham fra sig så giver det lidt ballade, dog sover han rigtig dejligt om natten, gerne mellem 3 og 5 timer så der kan vi vist ikke klage

Ihhhhhhh hvor er han skøn.. 

Kæmpe krammer sødeste.. 

Anmeld

15. december 2013

mrhl

Hvor er det vildt han allerede er en måned! Jeg har fulgt dig sådan lidt fra sidelinjen, siden du blev gravid, og synes lige du fødte for et par dage siden :b
- og hvor er han bare lækker

Anmeld

15. december 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Hvor er han bare dejlig  Dejligt at han tager godt på og trives.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.