Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uuuuuh, så kom min mens igår eftermiddag Det plejer ikke at være en dejlig begivenhed Men i denne omgang er det... For så kan jeg nemlig ca. vide hvornår jeg har ægløsning Det viser sig at vi skal sexe en del lige inden og omkring juleaften... Haha... Det blir hyggeligt
Er det så ikke sådan, at man kan teste omkring den tid hvor man forventer sin næste mens? For mit vedkommende d. 12. januar.... Andre der også skal teste ved den tid..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Uuuuuh, så kom min mens igår eftermiddag Det plejer ikke at være en dejlig begivenhed Men i denne omgang er det... For så kan jeg nemlig ca. vide hvornår jeg har ægløsning Det viser sig at vi skal sexe en del lige inden og omkring juleaften... Haha... Det blir hyggeligt Er det så ikke sådan, at man kan teste omkring den tid hvor man forventer sin næste mens? For mit vedkommende d. 12. januar.... Andre der også skal teste ved den tid..?
har test dag den 13....
og her skal os jule sexes hihi....
HVIS min krop fungerer efter denne sa, så har jeg også testdag den 12
Så masser af julehygge her
Rockertand skriver: Ægløsningen falder lige omkring 14 dage før forventet mens, så det er nok tættere på nytår, hvis du venter mens den 12.
Ægløsningen falder lige omkring 14 dage før forventet mens, så det er nok tættere på nytår, hvis du venter mens den 12.
Okay... Jeg har ellers taget den ene ægløsnings-kalender-test efter den anden på diverse hjemmesider, og de regner alle min cyklus ud til, at jeg har æglæsning eller er mest frugtbar fra d. 23. Til d. 27 Hvordan regner du det andet ud...?
Anonym skriver: Okay... Jeg har ellers taget den ene ægløsnings-kalender-test efter den anden på diverse hjemmesider, og de regner alle min cyklus ud til, at jeg har æglæsning eller er mest frugtbar fra d. 23. Til d. 27 Hvordan regner du det andet ud...?
Rockertand skriver: Forventet mens minus 14 dage, det er simpel biologi og hovedregning.
Forventet mens minus 14 dage, det er simpel biologi og hovedregning.
okay.... Jeg også se at de der test giver et ret bredt syn på hvornår jeg har ægløsning... Min cyklus er ca. 29 dage, så hvis jeg fik mens d. 13., forventer jeg vel mens d. 12. Januar Så har prøvet flere udregningstests, og kan også se at de udregner det til d. 25. - 30. dec. at jeg er mest frugtbar
Ej hvor lyder det til at i får en hyggelig og romantisk jul. Held og lykke med projekt baby.
Anonym skriver: okay.... Jeg også se at de der test giver et ret bredt syn på hvornår jeg har ægløsning... Min cyklus er ca. 29 dage, så hvis jeg fik mens d. 13., forventer jeg vel mens d. 12. Januar Så har prøvet flere udregningstests, og kan også se at de udregner det til d. 25. - 30. dec. at jeg er mest frugtbar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128