Jule-sex ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
8 svar
6 synes godt om
14. december 2013

Anonym trådstarter

Uuuuuh, så kom min mens igår eftermiddag Det plejer ikke at være en dejlig begivenhed Men i denne omgang er det... For så kan jeg nemlig ca. vide hvornår jeg har ægløsning Det viser sig at vi skal sexe en del lige inden og omkring juleaften... Haha... Det blir hyggeligt

Er det så ikke sådan, at man kan teste omkring den tid hvor man forventer sin næste mens? For mit vedkommende d. 12. januar.... Andre der også skal teste ved den tid..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Uuuuuh, så kom min mens igår eftermiddag Det plejer ikke at være en dejlig begivenhed Men i denne omgang er det... For så kan jeg nemlig ca. vide hvornår jeg har ægløsning Det viser sig at vi skal sexe en del lige inden og omkring juleaften... Haha... Det blir hyggeligt

Er det så ikke sådan, at man kan teste omkring den tid hvor man forventer sin næste mens? For mit vedkommende d. 12. januar.... Andre der også skal teste ved den tid..?

har test dag den 13.... 

og her skal os jule sexes hihi.... 

Anmeld

14. december 2013

Soleil

HVIS min krop fungerer efter denne sa, så har jeg også testdag den 12

Så masser af julehygge her

Anmeld

14. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ægløsningen falder lige omkring 14 dage før forventet mens, så det er nok tættere på nytår, hvis du venter mens den 12.

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ægløsningen falder lige omkring 14 dage før forventet mens, så det er nok tættere på nytår, hvis du venter mens den 12.

Okay... Jeg har ellers taget den ene ægløsnings-kalender-test efter den anden på diverse hjemmesider, og de regner alle min cyklus ud til, at jeg har æglæsning eller er mest frugtbar fra d. 23. Til d. 27 Hvordan regner du det andet ud...?

Anmeld

14. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Okay... Jeg har ellers taget den ene ægløsnings-kalender-test efter den anden på diverse hjemmesider, og de regner alle min cyklus ud til, at jeg har æglæsning eller er mest frugtbar fra d. 23. Til d. 27 Hvordan regner du det andet ud...?

Forventet mens minus 14 dage, det er simpel biologi og hovedregning.

Anmeld

15. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Forventet mens minus 14 dage, det er simpel biologi og hovedregning.

okay.... Jeg også se at de der test giver et ret bredt syn på hvornår jeg har ægløsning... Min cyklus er ca. 29 dage, så hvis jeg fik mens d. 13., forventer jeg vel mens d. 12. Januar Så har prøvet flere udregningstests, og kan også se at de udregner det til d. 25. - 30. dec. at jeg er mest frugtbar

Anmeld

15. december 2013

RosSofi

Ej hvor lyder det til at i får en hyggelig og romantisk jul. Held og lykke med projekt baby.

Anmeld

15. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

okay.... Jeg også se at de der test giver et ret bredt syn på hvornår jeg har ægløsning... Min cyklus er ca. 29 dage, så hvis jeg fik mens d. 13., forventer jeg vel mens d. 12. Januar Så har prøvet flere udregningstests, og kan også se at de udregner det til d. 25. - 30. dec. at jeg er mest frugtbar

Sats på 28./29. december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.