Jeg er gravid - jubii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

MyBaby

Hej alle sammen herinde !

Nu kan jeg med glæde fortælle, at jeg også hører til herinde!

I søndags fandt vi ud af, at jeg er gravid. Vi har kun prøvet i et par måneder, så det er jo helt fantastisk. Jeg er i femte uge og skal til første lægebesøg imorgen.

Vi er SÅ glade og har brugt de sidste par dage på at fortælle familien det og alle er selvfølgelig helt vildt lykkelige - det er første barnebarn på begge sider. Så idag - på tredje dagen - er jeg godt nok træt og udkørt.

Nu har jeg snakket om babyer og graviditet i flere år og nu er det rent faktisk virkelighed - det er fuldstændig uvirkligt!

Jeg glæder mig til at det der skal ske og håber, jeg kan holde div. bekymringer nede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
stort tillykke! hvor er det dejligt...
knus Caroline 9+5

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Rigtig mange gange tillykke

Anmeld

28. juli 2009

Mathilde

Ihh hvor dejligt Stort tillykke med det..

Anmeld

28. juli 2009

BabyTosset

Kæmpe tillykke med det! Det er så dejligt at opdage man er gravid

Knus Pia

Anmeld

28. juli 2009

CamillaKa

Det er bare så dejligt for jer.. det var bare den bedste nyhed jeg fik i søndags! Glæder mig til de næste mange måneder hvor vi skal være gravide sammen, og efter de små er kommet til verden hvor vi skal være på barsel! Såååå skønt at have en veninde at følges medKram Camilla

Anmeld

28. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

MyBaby skriver:

Hej alle sammen herinde !

Nu kan jeg med glæde fortælle, at jeg også hører til herinde!

I søndags fandt vi ud af, at jeg er gravid. Vi har kun prøvet i et par måneder, så det er jo helt fantastisk. Jeg er i femte uge og skal til første lægebesøg imorgen.

Vi er SÅ glade og har brugt de sidste par dage på at fortælle familien det og alle er selvfølgelig helt vildt lykkelige - det er første barnebarn på begge sider. Så idag - på tredje dagen - er jeg godt nok træt og udkørt.

Nu har jeg snakket om babyer og graviditet i flere år og nu er det rent faktisk virkelighed - det er fuldstændig uvirkligt!

Jeg glæder mig til at det der skal ske og håber, jeg kan holde div. bekymringer nede!

et stort tillykke herfra også, hvor er det dejligt....
knus karina 12+0

Anmeld

28. juli 2009

MyBaby

CamillaKa skriver:

Det er bare så dejligt for jer.. det var bare den bedste nyhed jeg fik i søndags! Glæder mig til de næste mange måneder hvor vi skal være gravide sammen, og efter de små er kommet til verden hvor vi skal være på barsel! Såååå skønt at have en veninde at følges medKram Camilla

Det betyder også bare så meget for mig, at vi kan følges! Det kunne næsten ikke være bedre !

Vi ses snart.

Kram

Anmeld

28. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Mega tillykke...

Mvh Henriette19+0

Anmeld

28. juli 2009

Mormilla

Stort tillykke med den lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.