Mallorca??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. december 2013

Muffinmus

Hmm, var på Mallorca som 6 årig og nu sidder jeg lidt og tænker jeg gerne vil rejse dertil med familien, måske i juni måned. Nogle dér har erfaring med den måned, og evt hvilken by vi skal gå efter.
Vi gider ikke hoteller der ligger 15 km fra en by.
Vi kan godt lide der er noget by at gå ture i, da vi ikke kan bruge 12 timer ved poolen. Så er det helt ude på bøhlandet dur det ikke.
Gerne børnepool og evt legeplads. Men ci går mere op i beliggenhed end luksus, så hellere 2 stjerner det rigtige sted end 4 det forkerte.
Stedet skal egne sig for en familie på fem, børn i alderen 2,5,7 på det tidspunkt ca.
Vil bare gerne prøve et rejsested med lækkert. Sand og ikke for lang flyvetid, og der virker Mallorca perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Mamalou

MariaE skriver:

Hmm, var på Mallorca som 6 årig og nu sidder jeg lidt og tænker jeg gerne vil rejse dertil med familien, måske i juni måned. Nogle dér har erfaring med den måned, og evt hvilken by vi skal gå efter.
Vi kan godt lide der er noget by at gå ture i, da vi ikke kan bruge 12 timer ved poolen. Så er det helt ude på bøhlandet dur det ikke.
Gerne børnepool og evt legeplads. Men ci går mere op i beliggenhed end luksus, så hellere 2 stjerner det rigtige sted end 4 det forkerte.
Stedet skal egne sig for en familie på fem, børn i alderen 2,5,7 på det tidspunkt ca.
Vil bare gerne prøve et rejsested med lækkert. Sand og ikke for lang flyvetid, og der virker Mallorca perfekt

Jeg har været på Mallorca tre gange, to gange med børn. Den ene gang sidst i maj og anden gang i juni. Vi boede i Alcudia, på et hotel nærmest på stranden. Vi rejste med et tysk rejseselskab, og rejste fra Hamborg.

Alcudia er super børnevenlig. Der er lavt vand laaaangt ud ved stranden og temperaturen har været passende a la dansk sommer når det er bedst på de tidspunkter vi rejste.

Der er markeder, havnen og den gamle bydel = masser af se på

Vh. Louise

Anmeld

14. december 2013

Moma

MariaE skriver:

Vi var på Mallorca i juli i år med børnene. Jeg kan helt klart anbefale Alcudia.

Anmeld

14. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi var på Mallorca forrie år i sep. Thea blev 3 mens vi var der. Vi boede i Alcudia, men lige lovligt langt væk fra byen. Vi tog en taxi op i den gamle del af byen og det var så hyggeligt! 

Vi vil rigtig gerne afsted igen til sommer, hvor alberte bliver 2 år og thea er 5. Vi har snakket om Alcudia igen, men så vil vi bo inde ved centrum, eller også vil vi blive i palma. Kærsten har været i palma og syntes det var et rigtig fint sted! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.