Gelé Royal vs. Vitex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gelé Royal vs. Vitex

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.861 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. december 2013

JGeo

Hej alle på baby.dk

Overvejer at købe Gelé Royal eller Vitex, da min cyklus er uregelmæssig, men hvilken vil I helst anbefale?

God weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

JGeo

I må også meget gerne komme med en begrundelse på jeres valg

Anmeld

14. december 2013

JGeo

Lige en lille opdate.. Jeg var inde og læse om både Vitex og Gelé Royal, og så fandt jeg dem der hedder Bidro PMS der er både Gelé Royal og Vitex i. Så dem har jeg været i Matas og købe i dag..
Så er det bare at og håbe på virkning

Anmeld

15. december 2013

pcoramt

Altså efter en kamp med at blive gravid tog jeg gele Royal og 2 mdr. Senere stod jeg med en positiv test. I dag sidder jeg med to drenge på 11 uger

Anmeld

15. december 2013

JGeo

pcoramt skriver:

Altså efter en kamp med at blive gravid tog jeg gele Royal og 2 mdr. Senere stod jeg med en positiv test. I dag sidder jeg med to drenge på 11 uger

Stort tillykke

Anmeld

15. december 2013

malliebooh

Hej alle på baby.dk

Overvejer at købe Gelé Royal eller Vitex, da min cyklus er uregelmæssig, men hvilken vil I helst anbefale?

God weekend til alle

Jeg har kun prøvet gele royal Spiste 2 af dem, 2 E-vitamin piller og 1 multi-vitamin pille hver dag og måneden efter sad jeg med en positiv test og har i dag en datter på 4½ mdr Held og lykke 

Anmeld

16. december 2013

JGeo

malliebooh skriver:

Jeg har kun prøvet gele royal Spiste 2 af dem, 2 E-vitamin piller og 1 multi-vitamin pille hver dag og måneden efter sad jeg med en positiv test og har i dag en datter på 4½ mdr Held og lykke 

Hvor dejligt, tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.